Vânzările revistei Biz au crescut până la o medie de 6.514 exemplare pe ediţie în primul trimestru al anului 2012, faţă de 4.852 de exemplare pe ediţie în acelaşi trimestru din 2011, respectiv 6.427 de exemplare pe ediţie în ultimul trimestru al anului 2011, potrivit celor mai recente date făcute publice de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT).
Cu 6.514 exemplare vândute pe ediţie, Biz îşi menţine poziţia de lider pe segmentul publicaţiilor de business bilunare comparativ cu următorul clasat, revista Forbes, care a înregistrat vânzări de 4.028 de exemplare pe număr.
În intervalul ianuarie – martie 2012, Biz a vândut peste 26.000 de exemplare dintr-un tiraj brut de 40.000 de reviste.
Creşterea vânzărilor concide cu una dintre cele mai dinamice şi creative perioade din evoluţia revistei. Printre proiectele editoriale realizate în acest interval se numără o ediţie specială realizată integral la Londra. Timp de cinci zile, la începutul acestui an, echipa editorială a revistei s-a aflat în capitala financiară a Europei şi a aflat poveştile de succes ale unor antreprenori şi manageri cu veleităţi internaţionale într-un oraş aflat în febra pregătirilor pentru Jocurile Olimpice.
“Deseori suntem întrebaţi de unde ne inspirăm. De unde luăm toate ideile pe care le vedeţi şi le citiţi în Biz. Răspunsul este acelaşi: iubim ceea ce facem. Vrem să demonstrăm că se poate să faci presă de calitate dacă pui pasiune în ceea ce faci. Iar această atitudine s-a dovedit eficientă şi învingătoare”, declară Marta Uşurelu, redactor-şef şi acţionar majoritar Biz.