extinzând secţiunile de strategie, management şi viaţa după afaceri
Din martie, revista Biz include articole din Harvard Business Review, o secţiune semnată Jack Welch şi celebrele caricaturi Dilbert
Biz a reinventat conceptul editorial începând cu ultima ediţie din martie. Pe lângă domeniile “vedetă” ale afacerilor româneşti – auto, finanţe-bănci, imobiliare, retail, advertising, tehnologie – STRATEGIE, MANAGEMENT şi LIFE sunt noile secţiuni extinse ale revistei.
În noua formulă editorială, articolele Harvard Business Review, interviurile semnate Jack şi Suzy Welch si Dilbert – celebrele benzi desenate care satirizează puternic mediile corporatiste greoaie şi absurde vor fi prezente în fiecare ediţie Biz.
Harvard Business Review pe limba noastră
“Articolele publicaţiei Harvard Business Review (HBR) sunt printre cele mai respectate şi apreciate materiale jurnalistice în lumea economică de azi. Începând cu acest număr, Biz vă dă ocazia să citiţi de două ori pe lună cele mai interesante articole marca HBR ”, declară Cristian Manafu, editor Biz.
Seria de articole HBR debuteaza cu "Greseli de Marketing. Cauze şi rezolvări".
HBR este autoritatea globală recunoscută în domeniul leadership-ului, cuprinzând o serie de articole scrise pentru managerii care şi-au creat, condus şi transformat companiile pentru a urca pe valul economiei globale. Ediţiile lunare HBR abordează afacerile într-o manieră practică şi esenţială, analizând tehnici şi strategii pentru afacerile puternice.
Jack Welch "Intrebari şi răspunsuri"
Biz va cuprinde o secţiune permanentă de întrebari si raspunsuri realizata de Jack Welch, fost CEO General Electric. În stilul său caracteristic, care i-a adus recunoasterea ca unul dintre top speakeri ai momentului, Welch şi soţia sa, Suzy Welch, fost editor HBR realizează rubrica "Întrebări şi Răspunsuri" despre cum să câştigi în afaceri şi în viaţă, fie că eşti managerul unei companii cu 10.000 de angajaţi fie că ai doar 10 subordonaţi.
Dilbert – afacerile au benzile lor desenate
Celebrul personaj de benzi desenate Dilbert şi aventurile sale în lumea afacerilor vor intra din martie şi în Biz, pe ultima pagină a revistei. Personajul lui Scott Thomas este prezent în 2000 de publicaţii din 65 de ţări şi este recunoscut ca simbolul angajatului îngropat în birocraţia şi absurditatea corporatistă. Dilbert va fi prezent în fiecare număr din Biz tradus special pentru cei care cred că se poate râde inteligent despre companiile rigide şi sufocante.
Revista Biz este editată de Business Media Group (BMG), un grup independent de media fondat în 1995, cu misiunea de a furniza informaţii obiective şi un loc de discuţii privind mediul de afaceri din Romania. BMG are două divizii de publicaţii: Business Publishing (ce cuprinde săptămânalul Business Review, revista de afaceri Biz, Campaign – revista profesioniştilor din marketing şi comunicare, cel mai complet ghid al afacerilor – The Workbook si, din mai, Business Week – cea mai citită revistă de afaceri din lume) şi Lifestyle Publishing (ce include Class – revista de lifestyle masculin, Stuff – licenţa revistei internaţionale de tehnologie Stuff Magazine, Autocar – licenţa primei reviste de maşini din lume, precum şi Cinemagia -singura revistă de cinema din România). De asemenea, BMG este organizator al evenimentelor Zilele Biz, Effie, Ad’Or precum şi o serie de conferinţe cu cei mai mari speakeri din lume: Wally Olins, Jack Trout, Tom Peters sau Edward de Bono.
{mosloadposition user10}