Maine, miercuri, 8 septembrie 2010, Biz lanseaza rezultatele studiului celor mai puternice 50 de branduri romanesti in cadrul evenimentului BrandRo, de la Hotel Novotel. Studiul a fost realizat de Unlock Market Research in exclusivitate pentru revista Biz si a avut ca scop masurarea “puterii” marcilor romanesti din perspectiva investitiei de incredere si afectivitate care le este acordata de catre consumatori. Mai multe informatii se gasesc la www.bizforum.ro/brandro.
Pe baza rezultatelor studiului se va lansa cartea Cele mai puternice 50 branduri romanesti ce include prezentarile brandurilor, rezultatele si concluziile analizei Unlock, profilele celor mai importante agentii locale de branding si puncte de vedere ale unor reputati specialisti in branding romani.
BrandRo, primul eveniment Biz din aceasta toamna, strange laolalta cei mai importanti specialisti in branding, manageri si antreprenori, profesionisti din domeniul marketingului si al publicitatii, lideri de opinie si reprezentanti media. Intre speakerii evenimentului si-au confirmat prezenta: Aneta Bogdan, Managing Partner Brandient, Adina Vlad, Managing Partner, Unlock Market Research, Bogdan Branzas, Creative Director & CEO Branzas, Liviu David, Creative Director, Next Advertising, Teddy Dumitrescu, President & CEO Publicis Romania, Grant McKenzie, VP Marketing, Ursus Breweries, Serban Alexandrescu, Creative Director, Headvertising si Iulian Padurariu, Managing Partner, Trout & Partners.
BrandRo este un eveniment dedicat analizei strategiilor brandurilor romanesti in lupta lor de diferentiere fata de marile branduri internationale precum si dezbaterilor despre provocarile si oportunitatile pe care momentul actual si contextul global le prezinta. Mai multe informatii despre eveniment se gasesc la www.bizforum.ro/brandro.
{mosloadposition user9}