“4cars”, singura revista auto distribuita gratuit in Bucuresti auditata BRAT isi intregeste echipa prin cooptarea unui nou membru. Dan Olteanu ocupa, din aceasta luna, functia de strategy manager, urmand sa isi aduca aportul la strategia de dezvoltare viitoare a revistei aflata in prezent in plina ascensiune.
Anul acesta revista “4cars” implineste doi ani de la aparitie, timp in care a reusit sa se impuna pe o piata suficient de aglomerata cum este cea a presei auto. Totodata, anul 2007 este anul in care revista “4cars” intentioneaza sa-si rasplateasca publicul cu numeroase surprize: evenimente suta la suta marca “4cars”, evenimente inedite in parteneriat cu alte organizatii, campanii alaturi de parteneri prestigiosi angrenati in fenomenul auto, si nu in ultimul rand tiraj sporit care sa acopere cererea din ce in ce mai mare si un numar mai mare de locatii de distributie a revistei.
Dan Olteanu are 28 de ani si lucreaza in presa scrisa din 1997. A debutat in presa ca reporter special , ocupand apoi pe rand functiile de redactor, sef sectie, redactor sef, director de publicitate, PR manager si manager de proiect.
In 2002 Dan Olteanu pleca de la un ziar national central din pozitia de sef sectie economic pentru a construi un nou proiect: o rubrica financiara in revista AutoExpert, prima de acest fel din presa specializata. La aceeasi revista, dupa un an si jumatate, este promovat ca PR Manager. Dupa trei ani in care AutoExpert a atins poate cel mai inalt nivel de audienta, Dan Olteanu paraseste revista auto pentru a demara un proiect personal, SMART MEDIA PROJECT – consultanta in management de presa. La finalul anului 2005, accepta oferta de a conduce cotidianul CRONICA ROMANA din pozitia de redactor sef.
La inceputul acestui an, Dan Olteanu revine in presa auto in functia de strategy manager la revista auto gratuita “4cars”.
”Am aderat la echipa “4cars” cu credinta ca impreuna vom dezvolta un proiect extrem de interesant pe care actuala echipa l-a inceput indraznet in urma cu aproape doi ani de zile. Am apreciat aceasta indrazneala si am considerat ca pot sa imi aduc aportul la cresterea notorietatii brandului “4cars”. Peste cel mult un an revista “4cars” va fi un brand puternic, un vector de opinie si printre cele mai importante surse de informare in domeniul auto din Bucuresti”, a declarat noul membru al echipei manageriale a “4cars”.
Dan Olteanu este licentiat in jurnalism si absolvent al cursurilor post-universitare de relatii publice si a masterului « Managemetul Institutiilor Mass Media » in cadrul Facultatii de Jurnalism si Stiintele Comunicarii – Universitatea Bucuresti.
{mosloadposition user10}