Ce a insemnat BIFE-SIM 2015?
• 5 zile de eveniment
• 300 expozanti din Romania, Bulgaria, Germania, Italia, Moldova, Polonia, Ucraina si Ungaria
• 7 pavilioane expozitionale
• 30.000 metri patrati suprafata expozitionala ocupata
• 5 saloane tematice: Salon Clasic, Salon Design si Salon Confort, Salon Bucatarii, Salon Decoratiuni, Accesorii si Materiale, Salon Echipamente – Masini si Utilaje
• 5.000 de piese de mobilier si accesorii prezentate
22.000 de vizitatori au venit la BIFE-SIM!
Concluziile BIFE-SIM
• vizitatorii au fost interesati de o mare varietate de piese de mobilier si accesorii, cele mai cautate fiind canapelele si bucatariile
• Salonul de Echipamente si Accesorii a fost unul impresionant, atat prin numarul utilajelor prezentate, cat si prin inovatiile tehnologice aduse
• a atras atentia mobilierul pentru tineret, cu linii minimaliste si in culori vii
• Concursul National de Design si-a desemnat castigatorii – viitorii designeri ai pieselor de mobilier
• mii de clienti au plasat cereri de oferta la BIFE-SIM, care se vor concretiza in comenzi.
BIFE-SIM prin ochii expozantilor:
“Accesoria Group a incheiat cu succes cea mai recenta participare la Targul International de Mobila, Echipamente si Accesorii, BIFE-SIM. Am fost foarte incantati atat sa reintalnim parteneri de incredere ai diviziei noastre de Echipamente, precum si sa punem bazele unor noi colaborari. Tuturor celor care ne-au vizitat, le multumim ca ne-au pasit in stand, iar pe cei care nu au ajuns in acest an la BIFE-SIM, ii asteptam bucurosi la urmatoarea editie a expozitiei. Felicitari castigatorului de la tombola organizata cu ocazia aniversarii a 10 ani de Accesoria Group si speram ca masina de aplicat cant Compact S de la Cehisa sa-i aduca mult noroc in activitate. De asemenea, felicitari organizatorilor pentru modul in care s-a desfasurat evenimentul si le multumim pentru colaborarea impecabila.” – Dinu Chirica, Managing Partner, Accesoria Group
“Consider ca editia BIFE-SIM 2015 este una care a facut un pas urias spre profesionalizarea industriei de targuri si expozitii, o industrie in care ROMEXPO este nava amiral. Editia s-a remarcat prin calitatea obiectelor expuse si a conceptelor noi prezentate, iar firmele din Romania au demonstrat ca sunt la nivel European, daca nu chiar il depasesc. Daca va continua pe aceasta directie, pot spune ca in anul viitor va face un pas si mai mare spre rezolvarea dorintei firmelor de a avea un spatiu optim de expunere. Cred ca modul de organizare a acestui targ nu poate decat sa duca la succes si la profituri cat mai mari.” – Mihai Apopii, Director General, Tehnoprod
“BIFE-SIM 2015, in ceea ce priveste numarul vizitatorilor s-a ridicat la asteptarile avute. A fost un succes pentru echipa Euphoria Kitchens Hall. Ca la orice targ/expozitie au fost mici probleme de organizare, care speram sa ne serveasca de lectie pentru viitor si sa le rezolvam cu succes impreuna cu organizatorii. Acest targ a confirmat pentru noi ca prezenta Euphoria Kitchens Hall in Bucuresti, este NECESARA.
Multumim organizatorilor si va asteptam la deschiderea oficiala a showroom-ului nostru din Bucuresti! ” – Georgian Fratila, Director Marketing, Romvitrine
“ Comparativ cu editiile trecute numarul si interesul clientilor a fost mult mai mare. Firma noastra a fost vizitata de foarte multi clienti unii dintre ei venind pentru acest eveniment chiar foarte de departe si doresc pe aceasta cale sa le multumesc. De asemenea si numarul persoanelor fizice a fost destul de numeros.
In ceea ce priveste colaborarea cu organizatorii nu am nimic de reprosat.” – Manuela Soava, Manager, Blum Romania
“Echipa Triptic Studio multumesc BIFE-SIM pentru profesionalismul, organizarea excelenta si creativitatea de care a dat dovada pe parcursul a 5 zile de neuitat. BIFE-SIM este evenimentul ce atrage un public complex format din arhitecti, designeri, oameni de business si gospodari. Succes in continuare!” – Cristi Danciu, Managing Partner, Triptic Studio
“Daca anul trecut afirmam ca BIFE-SIM marca iesirea industriei din criza, anul acesta, BIFE-SIM 2015 ne-a confirmat asteptarile: un numar mai mare de vizitatori si un interes foarte mare pentru utilaje si scule de mana, precum si un numar neasteptat de mare de contracte chiar pe perioada targului. Ne-am bucurat sa fim vizitati de firme noi, la inceput de drum, clienti care doresc sa-si schimbe utilajele de generatie mai veche sau chiar clienti care doresc sa se extinda si sa treaca la un alt nivel cu afacerea lor, lucru care ne arata ca industria se afla pe drumul cel bun.
Conceptul din acest an a fost "Testeaza calitatea alaturi de clientii Felder Gruppe la BIFE-SIM 2015" si ne-am tinut de promisiune pe toata durata targului, utilajele si bancurile de probe de la standul nostru Festool au fost in functiune, in permanenta, astfel incat vizitatorii sa poata vedea utilajele lucrand. In plus, odata cu editia din acest an a BIFE-SIM, am introdus in portofoliul nostru doua noi game de produse: solutiile elvetiene pentru repararea suprafetelor din lemn, PAL si MDF, Novoryt, si solutiile complete germane pentru aer comprimat – Schneider.
De asemenea, editia de anul acesta a BIFE-SIM a marcat si un alt moment important pentru noi, incheierea ‘Parteneriatul pentru Excelenta in Calitate in Industria Lemnului (PECIL)’ impreuna cu Asociatia Romana pentru Calitate, prin care dorim sa ii asiguram pe clientii nostri ca le vom fi alaturi si de acum incolo, iar celor care abia au pornit la drum cu noi ca le vom fi, indiferent de situatie, un prieten de calitate.” – Dragos Maracineanu, Director pentru Romania al Felder Gruppe