Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Reţeta împlinirii Visului American a fost descoperită la avanpremiera filmului „FONDATORUL”

8 ingrediente mai puţin cunoscute din filmul „Fondatorul”

Peste 150 de persoane au vizionat, în avanpremieră, la Cinema City din AFI Palace Cotroceni, filmul „FONDATORUL”. La eveniment au luat parte jurnalişti, bloggeri, parteneri şi vedetele Andrei Leonte, Ramona Solomon şi Dorin Chioţea. „FONDATORUL” prezintă povestea reală a originalului antreprenor american Ray Kroc – un agent de vânzări care a transformat McDonald’s-ul într-un imperiu global şi un brand cunoscut de toată lumea.

Filmul „The Founder / Fondatorul” este distribuit de Forum Film România, la cinema din 27 ianuarie 2017.

Uimit şi impresionat de rapiditatea cu care se prepară mâncarea la standul de burgeri pe care îl au fraţii McDonald, dar şi de mulţimea de clienţi pe care o atrăgea, Ray Kroc a întrezărit imediat un potenţial foarte mare de francizare. Calculându-şi bine paşii, el găseşte treptat o modalitate de a obţine compania de la fraţii McDonald, pentru a-şi împlini visul de a construi un brand puternic, cu nenumărate locaţii deschise în toată America.

Reţeta împlinirii Visului American a fost descoperită la avanpremiera filmului „FONDATORUL”
În primă fază, fraţii McDonald îl angajează pe Ray ca agent de francizare. După ce a văzut design-ul unic al Arcadelor Aurii – devenite simbolul absolut a brandului –, Kroc a insistat ca fiecare locaţie a restaurantelor să păstreze acest element special, ca o aură strălucitoare, care atrăgea atenţia trecătorilor. Arcadele aurii arătau ca un far Pop Art şi au devenit foarte repede un simbol omniprezent, uşor de recunoscut de către oameni, la fel ca sticlele de Coca-Cola. Ray deschide iniţial 13 restaurante în Chicago, dar şi în apropierea oraşului, având planuri mari de expansiune în toată ţara. După ani de trudă, lucrurile încep în sfârşit să meargă mai bine pentru Kroc. Însă, deşi operaţiunile de francizare sunt un succes, Ray se află sub o mare presiune financiară din cauza sumei mici de bani care îi revine. Devine nerăbdător, iar ritmul lent de expansiune şi restricţiile fraţilor McDonald îl frustrează. El are o viziune de dominare globală pentru McDonald’s şi nu vrea ca cei doi fraţi din provincie să îl încetinească.

Deznodământul îl aflaţi la cinema, unde veţi servi cea mai bună lecţie de antreprenoriat de la „Fondatorul” Ray Kroc.

Trailer:

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.