Investiţiile majore realizate de Flamingo International au condus la accelerarea expansiunii reţelei Flanco World, determinând o dublare a numărului de unităţi, de la 9 magazine cât număra reţeaua la începutul anului, la 20 astfel de locaţii până la sfârşitul lui 2007
Reţeaua de magazine de mare suprafaţă operate de Flamingo International îşi va dubla numărul de locaţii de la 9, câte număra la începutul anului 2007, la 20 până la finalul anului. Cel mai rapid ritm de creştere al reţelei va fi înregistrat începând cu luna octombrie, retailerul urmând să deschidă, în mai puţin de 3 luni, 7 noi magazine Flanco World în ţară. La mai puţin de 2 ani de la deschiderea primului magazin Flanco World, reţeaua a ajuns la un număr de 13 unităţi operate în principalele regiuni ale ţării, cunoscând cea mai spectaculoasă evoluţie pe piaţa de retail pentru această categorie de magazine. Grupul Flamingo continuă extinderea reţelei, urmând ca până la finalul anului 2007 să mai fie deschise alte 7 magazine Flanco World în România.
Dezvoltarea extensivă a reţelei Flanco World va aduce Grupului Flamingo International o creştere a vânzărilor de aproximativ 30%, comparativ cu anul precedent. În anul 2008, Grupul şi-a planificat o nouă creştere de 30% în ceea ce priveşte volumul vânzărilor. Conceptul Flanco World presupune magazine cu suprafeţe mari de vânzare, cuprinse între 1.000 şi 3.000 metri pătraţi, cu o ofertă generoasă de produse (câteva mii), amplasate în oraşe medii şi mari, în centre de retail uşor de accesat, alături de alte puncte de interes pentru cumpărători.
“Ne vom baza pe o dezvoltare extensivă a conceptului Flanco World. Faptul că în mai puţin de 3 luni vom deschide 7 astfel de locaţii de suprafaţă mare demonstrează puterea financiară a grupului şi hotărârea sa de a-şi consolida poziţia pe piaţa retailului de produse electronice, electrocasnice şi IT&C. Prin dezvoltarea susţinută a reţelei Flanco World, ne propunem să atingem o suprafaţă de vânzare de aproximativ 55.000 mp până la sfârşitul lui 2007 şi de 65.000 mp până la sfârşitul lui 2008” a declarat Jiri Rizek, CEO la Flamingo International.
În prezent, reţeaua Flanco deţine 92 de magazine, menţinându-şi o poziţie puternică pe segmentul de retail de electronice şi electrocasnice. Reprezentanţii Flamingo International au încredere în faptul că deschiderea noilor magazine Flanco World va susţine creşterea profitabilă a Grupului, prin implementarea pe piaţă românească a unui model de succes la nivelul ţărilor vest-europene.
În prezent, Grupul Flamingo International derulează o amplă campanie de customer-satisfaction, punând accent deosebit pe training-ul dedicat personalului magazinelor, cu scopul optimizării calităţii şi aptitudinilor acestuia, în sensul oferirii de consultanţă pre şi post vânzare la cele mai înalte standarde internaţionale.
{mosloadposition user10}