prin inaugurarea celei mai noi unităţi în oraşul Bacău
Printr-o investiţie de 1.5 milioane euro, Grupul Flamingo International deschide un nou magazin Flanco World, consolidându-şi poziţia în regiunea de Est a ţării
Flamingo International, unul dintre cei mai mari jucători pe piaţa de retail electronic, electrocasnic şi IT&C din România, anunţă deschiderea celui mai nou magazin Flanco World în oraşul Bacău, ridicând astfel numărul locaţiilor la 18 la nivel naţional. Potrivit oficialilor companiei, investiţia totală în noul magazin este de 1.5 milioane de euro. Cel mai nou magazin Flanco World din regiunea Moldovei are o suprafaţă de 1.600 m², deschiderea acestuia făcând parte de strategia Grupului Flamingo International de a-şi consolida poziţia în cele mai importante regiuni ale ţării şi de a-şi extinde aria de retail prin inaugurarea unor magazine cu suprafeţe de vânzare de peste 1000 m².
„Investiţiile efectuate în ultima perioadă au confirmat faptul că regiunea Moldovei constituie în prezent una dintre cele mai importante zone de retail ale ţării, motiv care ne-a determinat să deschidem o nouă locaţie operată sub conceptul Flanco World în oraşul Bacău. Totodată, această acţiune susţine strategia Grupului Flamingo International, care presupune consolidarea poziţiei pe piaţa de retail electronic, electrocasnic şi IT&C prin deschiderea unor magazine cu suprafeţe mari de vânzare şi cu o varietate de produse şi servicii la cele mai înalte standarde de calitate”, declară Jiri Rizek, CEO Flamingo International.
Grupul Flamingo International continuă extinderea reţelei, propunându-şi ca până la sfârşitul anului 2007 să opereze 20 de unităţi Flanco World în România. Prin dezvoltarea susţinută a reţelei Flanco World, retailerul intenţionează să atingă o suprafaţă de vânzare de aproximativ 55.000 mp până la sfârşitul lui 2007 şi de 65.000 mp până la sfârşitul lui 2008.
{mosloadposition user10}