Compania de servicii media Mindshare, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare din lume, ocupă primul loc în clasamentul global WARC Media 100, pentru al treilea an consecutiv.
Vestea vine la scurt timp după ce Mindshare s-a clasat în top 3 în cadrul COMvergence 2021 New Business Barometer pentru rețelele de media la nivel global, iar în România, conform aceluiași clasament, Mindshare se plasează pe primul loc.
WARC Media 100 este succesorul Gunn Report, un punct de referință pentru excelența și creativitatea în media și ia în calcul premiile câștigate de o agenție la nivel global, în cadrul mai multor concursuri. WARC Media 100 le oferă marketerilor posibilitatea să compare performanța diferitelor agenții.
În 2022, succesul Mindshare se datorează mai multor proiecte dezvoltate la nivelul întregii rețele, inclusiv campaniilor premiate pentru Unilever, Tourism New Zealand, Yum! Brands, Nestlé, Yili, Pepsi, Kimberly-Clark și Nike, în piețe precum Australia, China, India, Suedia, SUA și Vietnam.
19 dintre cele mai bune 90 de campanii premiate de WARC Media 100 – adică 20% – sunt semnate de Mindshare. De asemenea, rețeaua are șapte birouri de agenție în top 35: Shanghai #2, Mumbai #4, Ho Chi Minh #9, New York #14, Sydney #24, Stockholm #34 și Moscova #35.
„WARC 100 nu e despre un singur premiu sau o singură campanie, ci este o celebrare a faptului de a fi cei mai buni dintre cei mai buni și suntem încântați să fim recunoscuți ca fiind cea mai creativă rețea media din lume pentru al treilea an consecutiv! Nu fi reușit această performanță fără energia neobosită a echipelor noastre și fără o bună colaborare a partenerilor și clienților noștri. Le mulțumim tuturor pentru că ne ajută să continuăm să creăm experiențe media care au impact și care schimbă lumea, stimulând în același timp #GoodGrowth pentru clienții noștri.”, a spus Adam Gerhart, Global CEO Mindshare