După aproape 4 ani de parteneriat, Mugur Frunzetti, co-fondatorul Retargeting.biz, face exit din compania aflată în plină ascensiune la nivel internațional. Pentru antreprenorul român, Retargeting.biz reprezintă un nou exit de succes.
În 2014, Mugur Frunzetti a investit 500.000 euro în Retargeting.biz, start-up în tehnologie fondat în 2013 de tânărul antreprenor Rareș Bănescu. Frunzetti este foarte mândru de evoluția Retargeting.biz – care a fost catalogat în 2017 Best Marketing Automation Tool – și consideră că este momentul oportun pentru un exit.
“Retargeting are o creștere incredibilă de peste 200% în fiecare an, atât ca număr de clienți, cât și ca vânzări, de peste 3 ani de când am venit în companie. S-ar spune că am o mână bună la startup-uri. Avem prima platformă din Europa care livrează Programmatic în timp real prin Google Ads și FB Ads, pe lângă push, onsite și email marketing automation. Am investit într-un start-up care a crescut și a devenit o companie profitabilă. Acum este momentul să reiau ciclul, să investesc în noi companii aflate la început. Am decis, împreună cu partenerii, să nu dezvăluim public valoarea tranzacției. Pot să vă confirm că, din punctul meu de vedere, este un exit de succes – am realizat un profit de peste 100% în urma acestei investiții“, spune Mugur Frunzetti.
Un antreprenor pasionat, cu experiență, dar și cu mai multe exit-uri la activ, Mugur Frunzetti se pregătește pentru noi provocări profesionale, cu precădere pe piața internațională:
“Cred că asta îmi place să fac, să înțeleg noi domenii de activitate și asta mă ajută să am o privire de ansamblu asupra unui business. Am investit în industria alimentară, în muzică, în retail, în asigurări, în ecommerce, în publishing etc. Retargeting este primul startup de tehnologie pură în care am investit până acum și experiența a fost incredibilă din punct de vedere al meu, ca antreprenor. Acum sunt și mai pregătit să mă orientez către tehnologie și către piața internațională.
Sunt multe startup-uri care m-au contactat și sunt în discuții cu multe dintre ele. Primesc zilnic pe conturile de Linkedin și Facebook 2-3 solicitări și le analizez pe fiecare cu atenție. Din păcate, multe dintre ele sunt doar “visez să….”, lipsește orice roadmap sau ancorare în realitate. Aș spune că investesc în oameni cu potențial și ambiție, pentru că idei sunt nelimitate, resurse financiare găsim, problema sunt oamenii care să fie pregătiți să ducă la bun sfârșit un proiect. Majoritatea tinerilor antreprenori cred că o să devină “patroni” și vor munci alții pentru ei, realitatea fiind însă că ei vor munci câte 12-14-16 ore pe zi, 7 zile pe săptămână, mulți ani de acum înainte, dacă vor să reușească. Ca domenii sunt interesat de tehnologie, de ecommerce și de zona financiară. Și mă focusez 99% pe piața externă, România este încă o piață prea mică și care merge, din păcate, într-o direcție greșită (ca economie și ca societate)”, spune Mugur Frunzetti.
Anul acesta, compania românească Retargeting.biz înființată de Rareș Bănescu, a inovat și a surprins din nou în domeniul online prin lansarea unor elemente noi și nemaiîntâlnite pe piața de eCommerce din EE (Eastern Europe): integrare atât cu Google, cât și cu Facebook prin API (Application Programing Interface), devenind prima companie adresată eCommerce-ului din regiunea Europa de Est, care oferă integrare prin API cu ambele platforme.