Retargeting.Biz, un produs românesc care a devenit unul dintre cele mai utilizate tool-uri de marketing automat la nivel global, lansează push notifications.
Așa cum și-a obișnuit utlizatorii, Retargeting.Biz îmbunătățește constant performanța software-ului și dezvoltă noi canale de comunicare pentru clienții săi, e-shops din întreaga lume.
În prezent, push notifications este unul dintre cele mai atractive și apreciate instrumente de marketing online. Acționează în timp real și contribuie la creșterea semnificativă a ratelor de conversie, permițând comunicarea instantă cu vizitatorii shop-urilor online.
“Pentru comercianți, una dintre cele mai dificile sarcini este viteza cu care se mișcă lucrurile. Preferințele și comportamentele clienților se modifică și ele constant, astfel că intrumentele și tacticile pe care ei le folosesc trebuie să se schimbe. Pentru clientii care folosesc deja Retargeting.Biz, activarea acestui instrument de marketing automat constă în simpla apăsare a unui buton, noi având grijă de toate celelalte detalii și setări. De asemenea, toate mesajele push trimise automat, pe baza unor algoritmi proprii, sau trimise manual, vor putea fi personalizate integral de clienții care utilizează aplicația noastră”, spune Rareș Bănescu, CEO și fondatorul Retargeting.Biz.
Conform statisticilor, peste 60% dintre clienții care au optat pentru a primi notificări push de la magazinele online pe care le frecventează, au plasat cel puțin o comandă imediat ce au primit un mesaj relevant. Rata de deschidere prin push notifications este cuprinsă între 47-80%, comparativ cu 20-25% la email-uri.
Până de curând, notificările push erau folosite în special pentru aplicațiile mobile, dar începând cu anul 2015, acestea au prins teren și pe partea de site-uri web, iar anul trecut au început să fie folosite din ce în ce mai des ca instrument de marketing de către magazinele online.
“Tipurile de mesaje pe care le oferim out of the box clienților Retargeting sunt un feature complet nou și gândit special pentru magazinele online. Punem la dispoziția clienților 6 mesaje trimise automat, bazate pe comportamentul utilizatorilor: Cart abandonment, Product follow up, Category follow up, Bounce follow up, Cross selling sau Inactivity”, completează Rareș Bănescu.
Mai multe despre push notifications, AICI!