Thinkdigital a implementat cea mai avansată campanie de retargetare comportamentală din România.
Retargetarea comportamentală presupune monitorizarea şi memorarea preferinţelor utilizatorilor ce navighează pe un site şi folosirea acestor informaţii în vederea afişării unei reclame personalizate. Astfel, pentru fiecare persoană înscrisă în campanie a fost creat un banner personalizat plecând de la informaţii generale privind pasiunile sale (echipa preferată de fotbal, campionatul preferat etc.) până la numele lui.
Această tehnologie permite afişarea unui mesaj relevant pentru fiecare utilizator în parte ducând la performanţe spectaculoase ale campaniilor online. Cu ajutorul acestei tehnologii s-a generat o rată de click de până la 63%, ceea ce reprezintă o creştere de 315 ori faţă de CTR-ul mediu pe Romania de 0,2%, iar rata maximă de interacţiune de 38,25%, de 5,2 ori mai mare fata de media pe Romania de 7,29%.
Campania, compusă din două faze, s-a defasurat pe o perioadă de o lună pe site-uri de sport, tabloide cât şi pe site-ul oficial al campaniei – www.emotiafotbalului.ro.
· Faza 1: În prima fază utilizatorii au fost invitaţi să participe la un concurs promotional în care selectau: echipa favorită din România, campionatul favorit extern, echipa favorită din campionatul extern şi îşi completua datele personale direct in banner
· Faza 2: Retargetarea celor înscrişi în concurs. După înscrierea în concurs, participanţilor le-au fost livrate informaţii si reclame personalizate în funcţie de nume şi preferinţele exprimate anterior, indiferent de site-ul pe care au navigat.
Pe perioada de desfăşurare a campaniei au fost generate peste 7.400 de bannere personalizate.
Campania a fost implementată de Thinkdigital folosind tehnologia MediaMind (fostă Eyeblaster), agenţia de creaţie şi media planning fiind Communique Media.