Reveal Marketing Research a dezvoltat în colaborare cu Smart Corporation Group (SCG) un program de coaching inovativ, ce se adresează brandurilor din România. Vrei să crești vânzările companiei, vrei să afli dacă este benefic să intri pe o anumită nișă de piață, cum tratezi retailul tradițional, dar pe cel modern? Sunt întrebări la care RetailRate poate să răspundă.
RetailRate este o analiză integrată, realizată la nivel național, a tututor factorilor care influențează retailul, un studiu complex, ce încorporează strategie, instrumente de cercetare calitative, cantitative, exploratorii dar și analiză de documente.
Cu o expertiză consistentă în domeniu, Smart Corporation Group (SCG) gestionează partea de strategie a brandului, adresând întrebările potrivite, pentru a identifica problemele și a contura apoi obiectivele și planul specific pentru a le atinge. Programul presupune stabilirea unei strategii specifice, pentru fiecare brand în parte, în funcție de poziția sa actuală pe piață și rezultatele la care dorește să ajungă. Astfel, contactul cu piața de retail va fi realizat de către un observator obiectiv, independent, garantând astfel date corecte.
“Pentru început, trebuie să știm foarte clar poziția brandului respectiv pe piață, dar mai ales poziția la care dorește să acceadă. În funcție de aceste informații, vom elabora un plan strategic complex, care să eludeze punctele nevralgice existente. Traversăm o perioadă economică în care este nevoie ca măsurile aplicate să urmeze linia unui plan bine stabilit, iar expertiza noastră, acumulată în ani de consiliere pentru branduri de renume, își va spune cuvântul”, a declarat Claudiu Popa, general manager Smart Corporation Group.
Reveal Marketing Research se va ocupa de partea de cercetare de piață, realizând conturarea profilului retailului românesc dar și evoluția acestuia. Mecanismul de cercetare presupune inventarierea tuturor jucătorilor de retail de pe piață, identificarea caracteristicilor economice și sociale ce influențează evoluția și dezvoltarea retailului, determinarea potențialului pieței și ritmului de creștere prezent, profilul consumatorilor și gradul de penetrare al principalilor jucători de pe piață, pentru fiecare segment de retail. Consumatorul este și el supus analizei, din punctual de vedere al profilului, strategiilor de cumpărare, evoluția acestora, obișnuințe de consum, putere de cumpărare.
Studiul analizează și tendințe și percepții asupra pieței de desfacere: intențiile viitoare ale retailerilor, atitudinile față de partenerii de business ale acestora – experiențe pozitive/negative, precum și percepții asupra brandurilor.
“Realizarea unui profil al retailului românesc și a tuturor jucătorilor de pe piață este un tablou care poate să ofere adevărate revelații unui brand care se găsește în impas sau care dorește să se impună. RetailRate este un instrument complex, o premieră pentru piața din România, iar Reveal Marketing Research vine cu un know-how în cercetarea de piață acumulat în perioade economice sensibile, așa cum este și perioada pe care o traversăm acum. Este nevoie de gamă completă de departamente ce pot fi implicate în mod profesionist într-un amplu proiect de cercetare, așa cum este RetailRate, iar noi dispunem de toate acestea”, a declarat Marius Luican, general manager Reveal Marketing Research.
Reveal Marketing Research este o agenție de cercetare full-service, membră a ESOMAR, care realizează o gamă completă de studii de piață calitative și cantitative, adaptate atât cerințelor clienților cât și piețelor acestora.
Reveal Marketing Research dispune de propriul său Call-Center in-house (pentru punerea în practică cu rapiditate și eficiență a metodelor cantitative și a unei game extinse de proiecte inbound și outbound: direct marketing, hot-line, vanzari ș.a., și săli pentru focus grupuri, echipate cu tehnologie de ultimă oră, inclusiv soluții de viewing (care permit explorarea în amănunt a laturii calitative a fenomenelor de piață).
Smart Corporation Group (SCG) este un grup de companii de publicitate care integrează activități de producție, creație, comunicare, PR, direct marketing, trade marketing, strategie și consultanță de marketing, prima companie luind ființă în 1999. Portofoliul companiei cuprinde proiecte realizate de-a lungul timpului pentru branduri locale sau internaționale: Dr. Oetker, Angelli, Unilever, Metro, Real, Baneasa Shopping City, Sony Ericsson, Murfatlar, Angst, Price Waterhouse Cooper, Manpower, Bearingpoint, Velpitar, Cosmote, Vichy, Asirom, Coca-Cola, World Vision, Aldis.