Comerciantul de încălțăminte cu cea mai mare creștere din Europa a implementat serviciul Oracle Retail pentru a-și îmbunătăți marja brută cu 4.2%
Retailerul polonez de încălțăminte CCC Group avansează în transformarea sa digitală cu ajutorul tehnologiei Oracle. CCC Group este unul dintre retailerii de încălțăminte cu cea mai mare rată de creștere din Europa bazată pe o strategie de vânzări omnichannel, înregistrând peste 50 de milioane de perechi de pantofi vândute anual în 1200 de magazine fizice și cu o prezență online în 23 de țări. Având un business în plină expansiune, CCC a identificat nevoia de a optimiza marjele și de a minimiza pierderile din reducerile de preț atribuite stocului care acoperă 45.000 de produse. Prin folosirea soluțiilor Oracle Retail Merchandising și Planning and Optimization, compania este capabilă să maximizeze profitabilitatea pentru a putea ulterior investi în extinderea sa internațională.
Folosind Oracle Retail Clearance Optimization, CCC Group a înregistrat o creștere rapidă de 4.2% a marjei brute de vânzări și o creștere de 7.1% a ratei vânzărilor cu discount. Tehnologia implementată de CCC Group îmbunătățește procesele de raportare și permite analiștilor în vânzări aplicarea corectă a reducerilor de preț în funcție de stilul, culoarea și locația inventarului.
CCC Group a început să implementeze soluții suplimentare, inclusiv Oracle Retail Merchandise Financial Planning (serviciul de planificarea financiară) și Assortment Planning (serviciul de planificare a gamelor de produse). În combinație cu Oracle Retail Clearance Optimization, CCC Group poate reconcilia impactul reducerilor asupra stocul existent și poate obține aprobarea automată a prețurilor după aplicarea reducerii prin intermediul aplicației Oracle Retail Merchandise Financial Planning.
“Oracle Retail Clearance Optimization ne oferă flexibilitate ca să ne putem adapta la nevoile de business și din piață, fiind în același timp o platformă stabilă, inteligentă și cu valori ușor de determinat. Ne-am mutat de la un proces care era efectuat manual 100%, la o soluție care rulează milioane de combinații pentru a identifica cele mai bune recomandări pentru experții noștri”, a spus Piotr Pawłowski, Chief Information Officer, CCC Group. “Serviciul Pronos ne-a oferit o experiență minunată fiind implementat la nivel local și integrat cu procesele deja existente la nivel global. Așteptăm cu nerăbdare să continuăm transformarea noastră digitală odată cu finalizarea implementării Oracle Retail Merchandise Operations Management.”
“În cercetările noastre recente privind consumatorii, am descoperit că 78% dintre consumatorii din Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA) au indicat prețurile competitive și promoțiile ca fiind principalele motive pentru a merge la cumpărături”, a declarat Mike Webster, Vicepreședinte și Director General al Oracle Retail. “Prin această investiție strategică în tehnologia Oracle, compania CCC Group este capabilă să își maximizeze veniturile în timp ce implementează prețuri promoționale pentru clienții săi, lucru care diferențiază brandul de competitori și fidelizează consumatorilor pe termen lung.”