- Magazinul New Yorker din Colosseum Mall va fi primul magazin al brandului din zona de Nord-Vest a capitalei
- Colosseum Mall este în proces avansat de executare a lucrărilor de extindere, iar noile spații comerciale vor fi disponibile publicului spre finalul acestui an
- Extinderea Colosseum Mall este cea mai importantă dezvoltare de retail din București în 2021
New Yorker va deschide un nou magazin în București, în centrul comercial Colosseum Mall, cu o suprafață de 1350 mp. Retailerul german de îmbrăcăminte va fi astfel prezent cu primul său magazin în zona de Nord-Vest a capitalei.
Lansat pe piața locală încă din anul 2007, New Yorker este unul dintre cei mai importanți retaileri de îmbrăcăminte din România, având o rețea națională de 46 magazine, deschise în cele mai mari orașe din țară.
Colosseum Mall se află în proces de realizare a unor lucrări de extindere la finalizarea cărora vor fi livrați 16.500 mp de noi spații comerciale.
«Mixul de chiriași prevăzut pentru Colosseum Mall este format din retaileri puternici, care performează la nivel local și internațional și au capacitatea de a genera trafic și de a anima centrele comerciale în care sunt prezenți. New Yorker este un brand care confirmă acest lucru și ne bucurăm să îl avem partener în proiectul nostru»., a declarat Doinița Ilie, MRICS Leasing Manager Colosseum Mall.
Pe lângă noile branduri de fashion și accesorii, Colosseum Mall va integra o componentă de distracție și petrecere a timpului liber, consolidând astfel rolul său ca destinație pentru shopping și activități recreative.
Cinematograful multiplex Happy Cinema cu 7 săli de proiecție, zona de food court cu restaurante și cafenele, terasele exterioare de peste 2000 mp și locurile de joacă special amenajate pentru copii vor fi doar câteva dintre noutățile pregătite de Colosseum Mall.
Ca parte a procesului de extindere, Colosseum va crește capacitatea locurilor de parcare, ajungând la un număr de aproape 3000 de locuri, pentru un grad sporit de confort și acces facil către zonele de interes.
Este vizată și dezvoltarea primului concept de tip drive-thru din zonă, iar KFC este primul brand care va deschide o astfel de unitate.
Următoarea etapă de dezvoltare a locației cuprinde segmentul rezindențial, prin construcția de locuințe multi-familiale, în imediata vecinătate a centrului comercial.