- Acțiunile retailerului de materiale de construcții MAMBricolaj au început tranzacționarea pe piața AeRO din cadrul Sistemului Multilateral de Tranzacționare al BVB, sub simbolul bursier MAM.
- Radu Hanga, Președinte BVB:
- „Listarea MAMBricolaj ne bucură în primul rând pentru că este o premieră, fiind prima companie din acest segment economic care intră la Bursa de Valori București, dar și pentru că este o nouă dovadă a faptului că piața de capital susține dezvoltarea companiilor antreprenoriale românești.”
- Cristian Găvan, fondator și Director General, MAMBricolaj:
- „Listarea la bursă este o direcție strategică a companiei, parte a planului de extindere accelerată a rețelei de magazine MAMBricolaj în principalele centre urbane din România. Ne propunem să folosim toate pârghiile oferite de piața de capital pentru susținerea creșterii accelerate și să dezvoltăm un parteneriat de succes cu investitorii de la Bursă.”
- Ovidiu Dumitrescu, Director General Adjunct, TradeVille:
- „Succesul plasamentului și listarea MAMBricolaj arată că Bursa este o opțiune pentru companii mari și mici din toate domeniile, care au o afacere serioasă și propun investitorilor un model de lucru onest, bazat pe respect reciproc.”
Retailerul de materiale de construcţii MAMBricolaj (MAM) a debutat la Bursa de Valori București (BVB) în data de 21 ianuarie, pe piața AeRO din cadrul Sistemul Multilateral de Tranzacționare (SMT) al BVB.
Momentul a fost marcat prin deschiderea oficială a ședinței de tranzacționare la sediul BVB de către fondatorul și Directorul General al MAMBricolaj, Cristian Găvan, alături de Directorul General Adjunct al TradeVille, Ovidiu Dumitrescu, Consultantul Autorizat care a asistat listarea companiei și plasamentul privat care a precedat venirea la bursă. Evenimentul a avut loc la sediul BVB și s-a desfășurat într-un cadru restrâns, cu respectarea reglementărilor în vigoare privind desfășurarea de evenimente, în contextul pandemiei de COVID-19.
„Venirea MAMBricolaj la Bursa de Valori București ne bucură în primul rând pentru că este o premieră, fiind prima companie din acest segment economic care intră la Bursa de Valori București, dar și pentru că este o nouă dovadă a faptului că piața de capital susține dezvoltarea companiilor antreprenoriale românești. Una dintre principalele lecții pe care ni le-a arătat criza sanitară este că trebuie să ne bazăm mai mult pe afacerile românești și, totodată, să le susținem, care, de altfel, este și obiectivul principal al Bursei de Valori București. Suntem convinși că ne îndeplinim acest rol, iar rundele de finanțare de peste 2,1 miliarde euro derulate doar în precedenții doi ani o dovedesc pe deplin”, a declarat Radu Hanga, Președintele Consiliului de Administrație al Bursei de Valori București.
„Listarea la bursă este o direcție strategică a companiei, parte a planului de extindere accelerată a rețelei de magazine MAMBricolaj în principalele centre urbane din România. Ne propunem să folosim toate pârghiile oferite de piața de capital pentru susținerea creșterii accelerate și să dezvoltăm un parteneriat de succes cu investitorii de la Bursă. Prin extinderea rețelei de magazine ne dorim să fim mai aproape de clienți și să le oferim o alternativă mai eficientă de a-și procura mobilă sau accesorii de mobilă și de a beneficia și de facilitatea primirii unei consultanțe profesioniste la pachet cu serviciul de proiectare de mobilă”, a afirmat Cristian Găvan, fondatorul și Directorul General al MAMBricolaj.
MAMBricolaj a fost înființată în 2011 de către Cristian Găvan, având ca principale direcții de business comercializarea de materiale și accesorii de mobilă si produse conexe, bricolaj în mobilă și oferirea de servicii de proiectare în mobilă. În prezent, compania operează două magazine în București și un magazin online, fiind pregătită să se extindă în alte arii metropolitane importante din țară.
Clientela MAMBricolaj include atât profesioniști și pasionați de mobilă, cât și o categorie tot mai largă a publicului larg interesată de proiectarea si achizitia de mobilă potrivit unor cerințe particulare de calitate și spatiu.
Societatea a derulat în septembrie 2020 un plasament privat, intermediat de SSIF TradeVille, prin care a atras aproape 8,5 milioane lei. În cadrul plasamentului privat au fost subscrise 744.418, ceea ce a dus la o suprasubscriere cu 76% a numărului de acțiuni scos la vânzare, de 423.000. Pachetul de acțiuni a fost cumpărat de 65 de investitori, la un preț de 20 de lei/ acțiune, ceea ce a oferit MAMBricolaj o capitalizare anticipată de aproape 33,9 milioane lei.
Fondurile atrase prin plasamentul privat vor fi folosite de companie pentru deschiderea de noi magazine în Bucureşti şi alte orașe precum Braşov, Cluj-Napoca sau Iaşi.
SSIF TradeVille este Consultantul Autorizat care a asigurat și admiterea la tranzacționare a acțiunilor companiei de bricolaj.
„Începem anul cu mai multe evenimente de interes pentru piață: pe de-o parte majorarea de capital a Bittnet Systems, pentru care primul pas se va termina săptămâna aceasta, pe de altă parte, listarea a doi noi emitenți pe piața noastră de capital. Succesul plasamentului și listarea MAMBricolaj arată că Bursa este o opțiune pentru companii mari și mici din toate domeniile, care au o afacere serioasă și propun investitorilor un model de lucru onest, bazat pe respect reciproc. Le dorim mult succes în această nouă etapă a dezvoltării lor!”, a afirmat Ovidiu Dumitrescu, Directorul General Adjunct al TradeVille.
Fondatorul MAMBricolaj Cristian Găvan deține 67,51% din acțiunile societății, iar Petruța – Puica Găvan are 7,5% din titluri. Diferența de aproape 25% din acțiuni este în portofoliile investitorilor care au subscris în plasamentul privat.
De la înființare și până în prezent, MAMBricolaj a înregistrat o creștere continuă și accelerată a cifrei de afaceri, urcând de la 1,4 milioane lei în 2011 la 29,4 milioane lei în 2019. Totodată, societatea înregistrează marje nete de profit substanțiale: 11,18% în 2018, 9,4% în 2019, 13,6% în primul semestru al anului trecut. În anul 2019, MAMBricolaj a consemnat un profit net de aproape 2,8 milioane lei, față de puțin peste 3 milioane lei în 2018.
Înregistrarea evenimentului este disponibilă pe pagina de Facebook a BVB, la acest LINK.