Ce preferințe culinare au avut românii în această vară
Pandemia a schimbat comportamentul de consum al românilor, aceștia dorindu-și să servească în continuare masa ca la restaurant, dar în intimitatea casei sau la birou. Este unul dintre factorii care au contribuit la creșterea comenzilor pentru Yellow.Menu, restaurant virtual, care livrează în București și Cluj-Napoca. În topul preferințelor se află preparate sofisticate, care reflectă acest nou comportament și orientarea către un stil de viață echilibrat: fripturile de ton cu diverse sosuri, budinca cu chia și pieptul de curcan cu sos de lamaie, miere si sparanghel.
Venind zilnic cu o propunere nouă de meniu, în porții limitate și aducând mai aproape experiența unei ieșiri în oraș, restaurantul virtual Yellow.Menu oferă alternative pentru mesele clasice la restaurant.
Recent, Yellow.Menu a lansat Lunch.Planner, opțiunea de planificare a meniului pentru toată săptămâna, care vine ca răspuns la dorința clienților de a se bucura de preparate diverse, proaspete și sănătoase, gătite zilnic, dar și de un serviciu care să le simplifice alegerile printr-o planificare a meselor de prânz. Astfel, clienții pot alege ce, când și unde să le fie livrat prânzul cu până la 10 zile în avans. Lunch.Planner este foarte apreciat și de familiile cu copii ai căror părinți au revenit la birou și vor să le asigure un meniu variat, sănătos și delicios în fiecare zi.
Ce preferințe culinare au românii
La nivelul platformei Yellow.Menu, cele mai multe comenzi au fost, în prima parte a anului, pentru preparate de prânz, însă în ultimele luni preferințele românilor s-au extins și către cină, motiv pentru care Yellow.Menu a lansat Yellow.Dinner, preparate semnate de chefi care sunt livrate calde, pentru cină. Acestea includ o selecție de preparate cu carne de vită precum tagliata și T-bone, dar și specialități cu ton, rață sau porc.
Încă de la început Yellow Menu și-a propus să fie un restaurant unde accentul este pus pe ingrediente premium, proaspete, dar și pe rețete atipice, semnate de chefi cu experiență, astfel încât fiecare client să aibă parte de o experiență cât mai apropiată de cea de restaurant. Preparatele zilnice, limitate ca porții, au o abordare fusion, sofisticată, orientată către echilibru nutritiv și un gust remarcabil. Selecția include variante vegetariene, de post sau vegane, precum și meniuri pentru copii, a precizat Adrian Ciucur, CEO Yellow.Menu.
În perioada verii s-a remarcat o deschidere accentuată către preparatele ușoare, creșteri notabile fiind în special pentru preparate cu aport caloric redus, vegetariene și pe bază de pește. Astfel, cele mai comandate au fost piept de curcan, somon cu legume la gratar, summer wrap cu legume, burger vegan, salata cu halloumi si cartofi copti. Preferința s-a menținut și la capitolul deserturi, salata de fructe fiind alegerea cea mai populară.
Virtual brands duc preparatele Yellow mai aproape de clienți
Experiența ca la restaurant a dus și către extinderea spre noi segmente de produs, ca urmare a solicitărilor din partea clienților. Astfel, Yellow.Menu a lansat o serie de virtual brands, branduri dezvoltate pentru a deservi livrările prin platforme. Yellow.Lebanese, linie permanentă de preparate cu specific libanez este primul virtual brand al Yellow.Menu disponibil în platformele de comandă mâncare, următorul fiind Yellow Brunch – un serviciu nou, lansat recent – care include livrarea unui meniu de brunch, sâmbăta, fiind conceput pentru cei care își doresc să ia masa în familia extinsă sau cu prietenii.
Meniul dedicat copiilor, Yellow.Kids reprezintă o variantă ideală pentru familiile care pun accent pe alimentația echilibrată din punct de vedere nutrițional a celor mici, oferind preparate sănătoase ce au la bază filozofia never fried.
Popularitatea în creștere a restaurantelor virtuale precum Yellow Menu reflectă direcția spre care se îndreaptă românii, urmând de altfel trendul internațional, accentuat în ultimul an. Preferințele conturate în această vară, alături de interesul față de noul serviciu de planificare a meselor arată că publicul nostru este tot mai atent la ingrediente, preocupat de calitate în egală măsură ca de gust, și își organizează timpul și resursele eficient -a mai precizat Adrian Ciucur, CEO Yellow.Menu.
În aceeași idee de a oferi preparate sănătoase, cu o etichetă curată, Yellow.Menu s-a extins și cu linia Fresh by Yellow, dar și pe zona de băcănie, unde oferă preparate locale, artizanale, precum și fructe și legume proaspete. Aici portofoliul conține 40 produse, iar până la finalul anului acesta se va dubla, acoperind segmente de produse în funcție de solicitările clienților.