Lanțul de restaurante de tip fast-food Spartan a redeschis de curând unitatea din Mega Mall București, cu o investiție de aproximativ 110.000 euro. În primele trei zile de la inaugurare, s-au înregistrat vânzări în valoare de circa 10.200 euro și un trafic de 1.679 de clienți. Reprezentanții Spartan au ca țintă o creștere a vânzărilor cu circa 40% în al doilea semestru (S2) din 2018, față de aceeași perioadă din 2017.
“Avem planuri mari pentru această unitate și cred că pentru a avea succes, foarte importantă este respectarea principiilor francizei. Experiența pe care am acumulat-o în cei doi ani de când mă ocup de restaurantul Spartan din Cora Pantelimon, cred că mă va ajuta extrem de mult să aduc această unitate acolo unde ne dorim, în termeni de profitabilitate, în cel mai scurt timp”, a declarat Răzvan Nanuș, Director General al Rerum Food S.R.L., companie prin intermediul căreia a obținut franciza Spartan.
Restaurantul ocupă o suprafață de 60 m2 în zona de food-court a centrului comercial, în apropierea restaurantului KFC, iar în ziua redeschiderii preparatul vedetă din punct de vedere al cererii a fost souvlaki.
Proiectele francizatului Spartan care a preluat restaurantul din Mega Mall includ deschiderea unei noi unități în București, în cursul acestui an, în hypermaketul Carrefour Orhideea, precum și inaugurarea primei unități stradale din capitală.
„În afară de toate marile centre comerciale, ne dorim să ne extindem și la nivel de unități stradale în București. Din punct de vedere al rentabilității, într-un oraș care prezintă caracteristicile Bucureștiului, putem deschide maximum 20 – 25 de restaurante, dar mai avem până acolo. Avem în plan inaugurarea primului restaurant stradal în circa un an, iar acum ne concentrăm foarte mult pe alegerea celei mai bune zone”, a punctat Ștefan Mandachi, CEO al Strong MND S.R.L., compania deținătoare a francizei Spartan.
Cifră de afaceri în creștere cu peste 24%, în S1 2018. Spartan a înregistrat la nivelul întregului grup, restaurante proprii și restaurante francizate, o creștere a cifrei de afaceri cu peste 24%, față de S1 2017. Cifra de afaceri raportată la nivelul anului trecut este de 20 milioane de euro, mai mare cu 52% față de 2016, când s-a situat la 14 milioane de euro. În 2018 sunt planificate, la nivel național, deschideri în toate orașele în care nu există încă nicio unitate marca Spartan: Sibiu, Oradea, Bistrița, Satu Mare, Roman.
Răzvan Nanuș, omul de afaceri care a preluat franciza Spartan din Mega Mall, are 33 de ani și o experiență de șapte ani pe piața restaurantelor de tip fast-food. Înainte de a prelua franciza pentru unitatea Spartan din Cora Pantelimon, în august 2016, a fost Director de Dezvoltare în cadrul S.C. Strong MND Corporation. În prezent, este și partener pe partea de dezvoltare pentru platforma de francize francizelacheie.ro.
Răzvan Nanuș il are asociat în Rerum Food – compania prin intermediul căreia a obținut franciza “Spartan” – pe Dragoș Safta, 37 de ani, cu experiență atât ca antreprenor, cât și ca angajat timp de 7 ani într-o mare companie de telecomunicații.