SENIORHYPER a dezvoltat o nouă aplicație de Facebook pentru Airwaves. Suflă premiul îi provoacă pe toți fanii Airwaves, și nu numai, să intre în competiție pentru a câștiga rezerve de gumă de mestecat pentru 3 luni sau marele premiu, o barcă gonflabilă pentru aventuri de rafting extreme.
„Este important să știm că o respirație profundă reduce stresul și oferă beneficii importante pentru sănătatea fizică și psihică. Cu cât inspirăm și expirăm mai intens cu atât organismul și mintea noastră sunt mai bine pregătite pentru a reuși în tot ceea ce ne propunem. Efectul de respirație proaspătă, pe care guma de mestecat Airwaves îl oferă, a inspirat SENIORHYPER în realizarea aplicației „Suflă premiul” care s-a dovedit a fi un real succes, cu peste 40.000 de jocuri jucate. SENIORHYPER a reușit să transmită mesajul nostru într-o manieră interactivă“, a declarat Nicoleta Mihalache, Junior Brand Manager Airwaves.
În cadrul aplicației, utilizatorii sunt încurajați să expire în microfonul calculatorului pentru o perioadă de timp cât mai lungă, astfel încât să sufle premiile puse în joc. În cazul în care utlizatorii nu au la dispziție un microfon, aplicația poate fi jucată și prin intermdiul tastaturii.
Aplicația este disponibilă în perioada 11 aprilie – 23 mai și poate fi accesată direct din pagina de Facebook a brandului Airwaves – What is extreme?
Echipa SENIORHYPER care a contribuit la dezvoltarea aplicației a fost compusă din: Vasile Alboiu (Creative Director), Alin Badiu (Art Director), Christiana Zodilă (Copywriter), Dana Cucoș (Social Media Manager), Veronica Ciacoveanu (Senior Account Manager), Alexandra Cîrciu (Junior Account Executive), Ionuț Ciubotariu (Director of Operations), Alex Herțog (Project Manager), Ștefan Zibilianu (Php Developer) și Teo Onicel (Action Script Developer).