Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Research Summer Well 2018 realizat de Selectivv: 39% dintre participanți sunt interesați de sport, 21% folosesc aplicații de ridesharing și e-hailing

Summer Well, analiza Selectivv Mobile House

Selectivv Mobile House, companie poloneză specializată în campanii publicitare și cercetarea utilizatorilor pe platformele mobile, a analizat 5.400 persoane din totalul participanților de la ediția Summer Well de anul acesta. Cercetarea a generat o serie de date demografice despre participanți, precum și un profil generic al acestora.

Astfel, în ceea ce privește datele demografice, 52% din grupul cercetat este reprezentat de femei, în timp ce bărbații au constituit restul de 48%. Au fost monitorizate 8 grupe de vârstă, dintre care cea mai mare pondere e reprezentată de categoria 26-30 de ani (26%).

Valori apropiate au atins și categoriile 31-35 ani (21%) și 21-25 (17%). Persoanele sub 20 de ani au reprezentat doar 5% din totalul publicului analizat, iar cele peste 50 doar 3%. Categoriile 41-45 de ani și 46-50 de ani au avut aceeași pondere (7%), în timp ce categoria 36-40 a ajuns la o medie de 14%.

Summer Well, analiza Selectivv Mobile House

În ceea ce privește orașul de proveniență, cei mai mulți festivalieri au fost rezidenți din București (17%) și Cluj-Napoca (11%), Timișoara (3%), Iași (4%) și Constanța (5%).

În ceea ce privește comportamentul celor 5.400 de persoane analizate, rezultatele Selectivv Mobile House arată un interes crescut pentru activitatea fizică (39% au aplicații de fitness instalate pe telefon, iar 18% sunt implicate activ în sporturi) și călătorii (12% au călătorit în afara țării în ultimele 6 luni, 4% au folosit aplicații de travel în ultimele 3 luni).

21% dintre participanți sunt studenți, iar doar 1% reprezintă grupul de vârstă 15-18 ani. De asemenea, un procent de 21% din utilizatorii de mobil monitorizați au aplicații de ridesharing și e-hailing instalate. 6% au participat la alte festivaluri din România în 2017.

Selectivv Mobile House dispune de o platformă proprie, datorită căreia poate implementa campanii de targetare complexe, cu un public țintă foarte clar definit, în orice moment al zilei și în orice colț al lumii. Tot cu ajutorul acestei platforme, Selectivv poate defini categorii precise de consumatori, în funcție de traficul de mobil folosit, care să primească conținut publicitar adaptat intereselor acestora.

Analizând datele colectate pe eșantionul de 5.400 de persoane, Selectivv a conturat următorul profil de participant Summer Well: persoană tânără, activă fizic, interesată de călătorii și experiențe noi.

Despre Selectivv Mobile House

Selectivv Mobile House este o companie poloneză specializată în planificarea și implementarea campaniilor de advertising pe mobil. Compania are sedii în Polonia, Ucraina, Rusia, Israel, Ungaria, India, Emiratele Arabe Unite și România.

By Liliana Kipper

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.