Republika Interactive lanseaza astazi “Ghidul Twitter 2010: Ce poate face Twitter pentru tine?”, primul studiu despre reteaua internationala de social networking si microblogging care ofera o perspectiva completa si initiatica utilizatorilor incepatori, atat persoane fizice cat si juridice.
Ghidul Twitter 2010 isi propune sa vina in ajutorul incepatorilor pe Twitter cu sfaturi, statistici, exemple si instrumente astfel incat cititorii sa inteleaga avantajele prezentei si comunicarii pe Twitter. De asemenea, ghidul pune la dispozitie un set de cunostinte indispensabile pentru dezvoltarea brandului personal sau de companie in acest mediu social.
Ghidul poate fi descarcat de la adresa de web studii.republika.ro.
Platforma Twitter a fost lansata in 2006 si este actualmente cea mai populara retea demicroblogging si social networking din lume. In Romania, Twitter are deja peste 25 000 de utilizatori, cu o rata de crestere spectaculoasa in randul consumatorilor de social media.
Republika Interactive este singura agentie interactiva din Romania nisata pe social media, gestionand campanii de brand reputation management si social media marketing prin care se monitorizeaza si influenteaza mesajele din mediile sociale romanesti si internationale.
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}