Agentia de comunicare Re:ply a creat brosura de prezentare a Teatrului National Bucuresti, ce va fi prezentata publicului larg si partenerilor institutiei cu ocazia lansarii stagiunii 2008-2009.
„Teatrul National se pregateste de intrarea intr-o noua etapa, care va implica o transformare semnificativa si o repozitionare ca reper cultural contemporan pe harta culturala a tarii. Am ales colaborarea cu agentia Re:ply – experimentata in promovarea culturii – pentru a pregati redefinirea imaginii Teatrului National si pentru ca o brosura poate fi atat o carte de vizita a unei intregi stagiuni, cat si o modalitate eleganta de promovare a productiilor din repertoriu. De asemenea, reprezinta un instrument de comunicare cu un public activ si tanar, o incercare de a schimba perceptia fata de TNB a unui grup-tinta din publicul potential“, declara Claudia Cirlig, responsabil de comunicare al Teatrului.
„Am dorit ca in aceasta brosura nu doar sa prezentam 37 de spectacole diferite, ci si sa identificam intr-un mod creativ imaginea Teatrului National. Credem ca am reusit acest lucru printr-un design de tinuta, contemporan, care sa transmita intregii comunitati un semnal de innoire curajoasa si asumata”, afirma Iulian Puiu, Creative Director in cadrul Re:ply.
{mosloadposition user10}