In urma unui proces de selectie finalizat in prima parte a acestui an, Re:ply a fost desemnata cu refacerea si realizarea permanenta intr-un nou format a revistei interne a angajatilor Distrigaz Sud, denumite “Lider”. Publicatia se adreseaza angajatilor Distrigaz Sud si Distrigaz Sud Retele din toata tara si apare in 10 editii pe an, avand un concept grafic si editorial care sustine elementele de identitate ale companiei si valorile comune ale Distrigaz Sud si GdF Suez.
Revista cuprinde stiri din departamentele Distrigaz Sud si din Distrigaz Sud Retele, prezinta evenimentele cu impact major asupra majoritatii angajatilor, explica pe inteles directiile strategice ale companiei, aduce in prim-plan departamente si oameni, prezinta programele de HR si pachetele de beneficii pentru angajati, concursuri si idei de petrecere a timpului liber. Una dintre cele mai citite rubrici este „Pe cuvant!”, articulata, la fiecare numar, in jurul unui cuvant-cheie pentru DGS: Performanta, Solidaritate, Calitate, Siguranta etc. Este un articol de tipul “Best practices” care prezinta proiecte ce demonstreaza cum se aplica in activitatea de zi cu zi cuvantul-cheie respectiv.
Viviana Zimbilschi, directorul de comunicare al Distrigaz Sud, spune ca „revista interna reprezinta cel mai important instrument de comunicare pentru angajatii Distrigaz Sud si Distrigaz Sud Retele” si ca dorinta echipei care o realizeaza este ca ea sa infatiseze activitatea companiei la nivel macro si, in acelasi timp, sa poarte „amprenta fiecarui angajat”.
Etapa initiala a realizarii revistei interne a cuprins crearea conceptului editorial si grafic, definirea rolurilor echipelor Distrigaz Sud si Re:ply in proces, stabilirea clara a modului de lucru, data fiind si frecventa publicatiei, precum si training-ul celor 25 de comunicatori, sustinut de Re:ply.
In acest moment, fiecare numar al publicatiei este implementat dupa un calendar bine stabilit si cuprinde sedinta editoriala, scrierea articolelor, realizarea si selectarea fotografiilor, realizarea layout-urilor, corectura, aprobarea interna a materialelor, tiparul si livrarea revistei la Distrigaz Sud.
Echipa care o realizeaza cuprinde atat oameni de la Distrigaz Sud (25 de comunicatori locali si din Bucuresti coordonati de Viviana Zimbilschi, Alexandra Ilinca si Cristina Dragan), cat si de la Re:ply (Florin Cojocaru, Corina Ochea, Diana Capatina, Catalin Dumitru, Cristi Herta, Rodica Petcu).
Re:ply lucreaza cu Distrigaz Sud de mai multi ani, realizand proiecte diverse: de la rebranding la campanii pentru promovarea unor servicii si revista trimestriala pentru clientii mari ai companiei, “Oxygen”.
{mosloadposition user10}