Agentia Re:ply a elaborat identitatea verbala si vizuala pentru Fashionup.ro, un nou concept de fashion commerce pe piata din Romania constand intr-un mall online ce comercializeaza o gama variata de branduri vestimentare si accesorii.
Numele FashionUp este usor de asociat cu categoria si publicul caruia i se adreseaza. Verbalizand cuvantul „fashion” si adaugandu-i o particula ce transmite un mesaj aspirational, a fost obtinut un call to action direct si prietenos. Sloganul „Real brands. Online mall.” are rolul de a pozitiona corect brand-ul in mintea publicului, printr-o sintagma usor de retinut.
Logo-ul, grafic vorbind, este o combinatie intre seriozitate si fantezie, atribut primar in lumea modei. Caracterele utilizate amintesc discret de revistele de fashion, iar cromatica sustine ideile de feminitate si gratie. Diferitele nuante de mov fac trimitere la ideea de diversitate a brand-urilor și produselor ce reprezintă esenta acestui mall online.
„In contextul economic actual, obiceiurile si nevoile de cumparare se schimba rapid. Mediul online, inca putin exploatat la noi in privinta fashion commerce-ului, se poate dovedi o alternativa viabila si pentru cumparatori, si pentru cei care se ocupa de distributia marcilor”, spune Cristina Armas, Account Manager Re:ply.
FashionUp.ro a fost construit ca o platforma online pentru comercializarea articolelor de vestimentatie si reprezinta un proiect marca Online Fashion Group, companie infiintata de Marius Ghenea si Alin Stanciu. Mall-ul online ofera peste 1.000 de produse ale unor brand-uri de renume de imbracaminte, incaltaminte si accesorii vestimentare pentru femei si barbate.
{mosloadposition user10}