Proximity, agenția de comunicare directă a grupului BBDO România, a câștigat recent contul de comunicare Augsburg International.
Lider în distribuția de mărci și tehnologii auto, Augsburg International este una dintre cele mai dinamice companii de distribuție de piese auto și servicii pentru industria automotive din România, având 15 ani de experiență pe piața locală.
“Inovația reprezintă unul dintre cele mai importante procese care delimitează succesul unei organizații mari precum Augsburg. În acest sens, am considerat că dorim să lucrăm cu o agenție puternică și serioasă precum Proximity, parte a grupului international BBDO, capabilă să ofere soluții inovative în regim full service, dar cu o vastă experiență în domeniul CRM, indispensabil în afacerile B2B”, precizează Adrian Ionescu, Marketing Director Augsburg International.
Pentru Augsburg International, agenția Proximity va oferi servicii de comunicare integrată, de la rebranding, la activități de promovare și comunicare internă.
“Suntem o agenție cu competențe multiple, dezvoltate de-a lungul celor 9 ani de activitate, iar experiența pe care o avem face diferența atunci când este vorba despre o viziune strategică. Creativitatea echipei Proximity a fost de asemenea un criteriu decisiv care ne-a ajutat să devenim partenerul de comunicare al companiei Augsburg International”, consideră Oana Niculescu, Client Service Director Proximity.
Proximity e prima agenţie de comunicare directă înființată în România care a susţinut şi promovat comunicarea neconvenţională şi interactivitatea dintre brand şi consumatorul final, încercând astfel să se apropie de fiecare consumator în parte.
Mereu conectaţi la cele mai noi soluţii de comunicare digitală şi marketing direct prin apartenența la cea mai premiată rețea de e-CRM si digital, Proximity Worldwide, agenția oferă clienţilor, cu fiecare soluţie propusă, avantaje competive concrete.
De-a lungul timpului campaniile Proximity au fost recunoscute pe plan naţional şi internaţional și premiate la Festivaluri de renume precum Epica (2005), Caples (2005), Echo (2005, 2007, 2008), Effie (2009) şi Ad’or (2010). Astfel, campaniile „The Can”, „Minor Report”, „Heaven vs. Hell”, „The suitcase”, „From work to school”, – realizate pentru Pagini Aurii, Salvaţi Copiii şi Vodafone au fost apreciate de cele mai exigente jurii din ţară şi din străinătate.
Proximity Bucharest este parte a BBDO Group România, alături de Graffiti BBDO, Graffiti PR, Media Direction, Exact Cercetare si Kaleidoscope.
Despre Augsburg International
Augsburg International este lider în distribuția de mărci și tehnologii auto în România.
Cu 15 ani de experiență pe piață, compania a ajuns în 2011 la 14 sucursale naționale, 300 de angajați și o flotă de 130 de mașini.
Augsburg oferă peste 8 milioane de repere auto, are depozite cu o suprafață însumată de 22.500 mp și deține în permanență peste 70.000 de referinte în stoc, gata să fie livrate în regim „Just in Time”.
Pe lângă oferta complexă de piese și accesorii, Augsburg International oferă clienților săi și echipamente și utilaje, concepte de service, școlarizare și consultanță tehnică de specialitate.