Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Reorganizarea modelului de business și proiectele internaționale au generat cel mai bun an financiar din istoria Trend Furniture

Proiect Trend Furniture 📸 Kiss Gábor

Trend Furniture, furnizor de soluții complete de amenajări interioare și mobilier pentru industria HoReCa, estimează că va închide anul 2022 cu o cifră de afaceri de aproape 25 milioane de lei, în creștere cu 125% față de anul anterior și cea mai mare înregistrată de companie de la înființare, ca urmare a regândirii strategiei și modelului de business, dar și a creșterii activității pe piața internațională.

În 2021, Trend Furniture, care oferă clienților din domeniul HoReCa de la design și proiectare de mobilier până la producție și montaj, a raportat o cifră de afaceri de 11,1 milioane de lei (2,25 milioane euro).

Proiect Trend Furniture 📸 Kiss Gábor
Proiect Trend Furniture 📸 Kiss Gábor

”Pandemia, care a afectat puternic industria HoReCa și, prin efect, pe majoritatea furnizorilor din domeniu, ne-a determinat să căutăm soluții, să analizăm atent businessul, costurile, planurile. De asemenea, ne-a determinat să începem un proces de repoziționare de brand și să lucrăm în baza unei noi strategii de marketing. Într-un cuvânt, pandemia ne-a împins să ne reinventăm, iar primul pas a fost reorganizarea operațională a afacerii. Am făcut schimbări atât la nivelul echipei de producție, cât și al întregii companii, inclusiv la nivel de management. Analiza modului în care se derulau procesele interne și relația cu clientul au determinat o bună parte din schimbările operate în ultimele 12 luni. Astfel, am creat un departament de Project Management, care, în scurt timp, a devenit, puntea prin care nevoile și cerințele clienților au fost transmise și implementate, dar și departamentul care urmărește încadrarea în bugete și în termenele de livrare”, a explicat directorul general al Trend Furniture, Vlad Florea.

Reorganizarea Trend Furniture a mai vizat și digitalizarea proceselor interne, inclusiv achiziția unui nou sistem ERP (Enterprise Resource Planning – planificarea resurselor companiei). înființarea de noi centre de cost/profit, precum și achiziția de mașini și utilaje și schimbarea echipamentelor pentru reducerea consumului de energie cu 15%.

HoReCa a fost unul dintre domeniile cele mai afectate de pandemia de coronavirus și de restricțiile aferente astfel încât Trend Furniture a fost forțată să se uite către alte zone de creștere și către alt profil de client. Prin urmare, compania a început să livreze proiecte complete, fit-out, ocupându-se de la concept și design până la fabricarea de mobilier personalizat.

”Piața a devenit mai atentă și a căutat colaboratori care să fie capabili să livreze nu doar proiecte complete, fit-out, în timpul și bugetul alocate, ci încredere și soluții de maximă funcționalitate. Pentru că finalul pandemiei ne-a prins cu stocuri de materie primă, regândirea modelului de business cu accent pe digitalizare, reducerea timpului de răspuns și un costumer care mai bun au susținut pe deplin creșterea businessului, în ciuda mediului economic imprevizibil. Focusul nostru s-a schimbat și ne-am concentrat pe eficiența spațiilor livrate, ne-am mișcat mai rapid, am lucrat și am luat decizii împreună cu clienții noștri, le-am oferit constant alternative, ținând cont de schimbările rapide survenite pe piața materiilor prime – de la disponibilitate până la fluctuațiile de prețuri”, a mai spus Vlad Florea.

Astfel, în 2022, Trend Furniture a livrat un număr dublu de proiecte comparativ cu 2021, proiecte integrate în sectorul turism&sănătate, dar și în zona de restaurante sau cluburi. Trend Furniture a livrat proiecte în toată țara, cele mai relevante fiind în Brăila, Sibiu, Timișoara sau Vâlcea, Cluj Napoca, Iași și București. În 2022, compania a accelerat și extinderea pe piețele externe, pe lista proiectelor finalizate numărându-se dezvoltări de spații comerciale în state precum Germania, Elveția, Olanda sau Belgia.

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.