In urma pitch-ului organizat de Renault la inceputul lunii aprilie, Publicis a fost desemnata castigatoarea proiectului de dezvoltare si implementare a evenimentului de prezentare a celor mai noi modele si serii limitate din gama Renault.
Astfel, pe 17 mai, la Clubul Diplomatic din Bucuresti, 7 modele Renault, staruri auto cu tipologii diferite “chic & sport” s-au lasat descoperite si fotografiate sub privirile incantate ale specialistilor in mass-media si comunicare, prezenti la eveniment.
Acompaniate fiecare de cate un model feminin, care nu a facut decat sa le puna si mai bine in evidenta calitatile, vedetele Renault pe 4 roti s-au simtit mai mult decat in largul lor pe peluza insorita a clubului.
Polul chic-elegant a fost reprezentat de spectaculoasa Mégane CC Floride, citadina si feminina Twingo Miss Sixty, eleganta Latitude si distinsa Laguna Coupé.
Mégane CC Floride, editie speciala exclusivista, produsa in doar 1200 de exemplare la nivel mondial, a fost si vedeta principala a evenimentului.
Modelele Mégane GT Line, Mégane RS si Fluence Passion au fost alese pentru a reprezenta latura sportiva a marcii Renault – stil, personalitate si pasiune.
Design-ul constituie una dintre axele fundamentale pe care se construieste noua viziune Renault, a carei semnatura de marca este Drive the Change. Odata cu reinnoirea gamei, o noua tendinta in design-ul modelelor Renault se evidentiaza – dinamism, sportivitate, dar si eleganta rafinata.
Evenimentul a continuat, seara, cu un cocktail destinat partenerilor Renault si reprezentatilor Camerei de Comert, Industrie si Agricultura Franceza (CCIFER).
In proiect au luat parte, din partea Publicis: Bogdan Voina – BTL Account Manager, Cristian Balaci – Senior Producer, Catalin Albu – Client Service Director, Kati Szasz – Account Manager, Victor Maier – Junior Account Executive, Razvan Soare – Copywriter, Bogdan Nestor – Art Director, Razvan Capanescu – Creative Director. Din partea Renault: Dora Pasare – Brand & Communication Manager Renault, Monica Minca – Responsabil Comunicare Renault si Mihaela Mierlescu – Responsabil Marketing si Comunicare DVS.