ai valorilor olimpice
THE PRACTICE, Digital Star și Starcom MediaVest vor gestiona serviciile de relații publice, comunicare online și social media în vederea susținerii parteneriatului dintre Renault România și Comitetul Olimpic și Sportiv Român (COSR) pentru promovarea valorilor olimpice. Selecția a fost făcută în urma unei licitații la care au participat și alte agenții de profil din piață.
În cadrul acestei colaborări, cele trei agenții sprijină Renault România, sponsor principal al COSR la Jocurile Olimpice de la Londra, în dezvoltarea și implementarea campaniei de comunicare „Renault România caută 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!”. Pornind de la sloganul ediției speciale Renault Mégane Olympic – „Duce mai departe spiritul olimpic”, campania își propune să transmită valorile olimpice oamenilor obișnuiți, să descopere spiritul mișcării olimpice în context cotidian, să regăsească performanțe și povești de succes în afara terenurilor de sport și să premieze 100 de oameni care aplică spiritul olimpic în viața de zi cu zi.
„Ne identificăm cu valorile olimpice, de aceea este foarte important pentru noi să ne adresăm publicului larg, să transmitem oamenilor obișnuiți valorile noastre de brand și totodată să reușim să îi avem alături în acțiunile noastre. Cele trei agenții selecționate au răspuns cel mai bine necesităților noastre de comunicare, au înțeles rolul și obiectivele noastre și au surprins valorile de brand și spiritul olimpic în propunerile lor.” a declarat Monica-Daniela Mincă, resposabil de comunicare în cadrul Renault România. „Ne-a plăcut foarte mult ideea acestei campanii și avem convingerea că vom descoperi pe parcursul ei povești frumoase și exemple extraordinare venind din partea oamenilor obișnuiți, adevărate surse de inspirație pentru fiecare dintre noi.” a adăugat Ioana Știrbu, responsabil Internet și CRM Renault România.
Ideea campaniei a aparținut agenției THE PRACTICE. Gabriela Lungu, Managing Partner THE PRACTICE a declarat: “Jocurile Olimpice de la Londra sunt un simbol al performanței în lumea sportului, însă valorile olimpice depășesc granițele terenurilor de sport sau sălilor de antrenament. Excelența, profesionalismul, fair play-ul, dinamismul și mentalitatea de învingător, toate sunt valori ce se regăsesc în viața oamenilor obișnuiți de pretutindeni, fiecare în domeniile lor de activitate. Sloganul Renault Mégane Olympic ne-a inspirat și ne-a determinat să-l aducem la viață.”
Digital Star a dus mai departe ideea campaniei în mediul digital. Laurențiu Dumitrescu, Managing Partner Digital Star precizează: “Ne-am dorit în primul rând să surprindem esența spiritului olimpic din perspectiva sportivilor români prezenți la Jocurile Olimpice. Astfel, atitudinea și gândurile lor înainte de competiție și-au găsit expresia în scurte mesaje emoționante care duc mai departe spiritul acestor campioni către toți românii. După câștigarea pitch-ului pentru proiectul Renault Twingo, este o bucurie să avem șansa de a continua colaborarea cu Renault în campania pentru Renault Mégane Olympic”. La rândul său, Alexandra Iavorschi, Managing Director Starcom MediaVest Group adaugă “Compania noastră este alături de Renault de mult timp și ne face mare plăcere să îi sprijinim și în acest nou proiect.”
Campania „Renault România caută 100 de ambasadori ai valorilor olimpice!” se implementează în mediul online și vizează implicarea publicului larg, dar și a grupurilor țintă ale companiei, incluzând mass-media, bloggerii și liderii de opinie. Prin intermediul unei platforme special creată cu această ocazie, www.megane-olympic.ro, pe toată durata campaniei, între 18 iunie și 12 august 2012, toți cei de acasă, fie ei sportivi, suporteri sau simpli spectatori, pot trimite mai departe gândurile și poveștile lor de viață, având astfel șansa de a deveni ambasadori ai valorilor olimpice.