proiectelor online din Romania
Senior Interactive este agentia aleasa de Renault pentru gestionarea proiectelor online ale companiei pe piata locala. Senior Interactive va fi implicata in procesele de strategie, creatie si dezvoltare de proiecte online pentru brandul Renault precum si de adaptarea campaniilor desfasurate la nivel international pentru piata locala. In scurt timp de la inceperea colaborarii, Senior Interactive a preluat si relansat site-ul www.renault.ro, prin introducerea de functionalitati noi si prin dezvoltarea de promotii online pentru lansarea Kangoo 4×4, Megane – serii speciale, divizia de vehicule utilitare sau lansarea modelului Scenic Conquest. Activitatea viitoare are in vedere integrarea permanenta a campaniilor de ATL sau BTL dezvoltate de agentia de brand Publicis Romania cu promovarea online si sincronizarea acestora, printr-un calendar comun.
"Conform studiilor noastre, jumatate dintre clientii nostri au declarat ca inainte de a-si cumpara masina, au consultat informatiile de pe internet pentru a putea lua cea mai buna decizie de achizitie. Fiind una dintre cele mai importante surse de informare pentru clientii nostri, internetul a devenit un suport de interes strategic pentru Renault Romania.
Am ales Senior Interactive ca partener in comunicarea online, pentru a ne impune prezenta in spatiul internetului. Dorim sa oferim publicului nostru cea mai usoara cale de acces catre marca si produsele Renault. Senior Interactive a raspuns cel mai bine necesitatilor si standardelor grupului nostru; impreuna cautam modalitatile cele mai eficiente si creative de a comunica online atat valorile brandului cat si produsele si serviciile oferite pietei romanesti", a declarat Elena Buhus, Chef Departement Marketing Relationnel, Renault Romania.
Echipa dedicata proiectului asigura servicii de creatie si dezvoltare online, pe baza unui puternic suport tehnologic de ultima generatie (management avansat de baze de date pe platforma SQL Server/MySQL, dezvoltare de software interactiv folosind Ajax si ActionScript). Printre elementele centrale ale strategiei de promovare online se afla si o puternica componenta de SEO (Search Engine Optimisation) marketing, care sa directioneze precis mesajele de campanie catre un public relevant.
„Strategia noastra de dezvoltare se bazeaza pe identificarea si colaborarea cu companiile constiente de puterea comunicarii online, puternic motivate sa devina lideri in acest spatiu. Acest model ne-a dat posibilitatea sa cream parteneriate de durata, cu jucatori cheie din diverse piete. Colaboram de peste 3 ani cu Heineken, lider detasat ca prezenta in internetul romanesc pentru industria berii, sau de peste 4 ani cu Solvay Pharma Romania, de asemenea cea mai importanta prezenta online din piata locala de farmaceutice. Ne bucuram ca Renault Romania se alatura acestor nume, asteptarile in ceea ce priveste colaborarea noastra pe termen mediu si lung fiind, evident, sa consolidam pozitia Renault de lider al comunicarii online pentru domeniul auto in Romania.” a declarat Florin Secanu, Managing Director la Senior Interactive.
{mosloadposition user10}