Andreea Dobrica
Miniblue Communication
Cand spunem relatii publice primul lucru care ne vine in minte este imaginea. Ce este de fapt aceasta imagine de care depinde aproape in totalitate succesul in afaceri si mai ales cum se obtine?
Teoreticienii considera imaginea ca fiind reflectarea publica a ceea ce reprezinta o organizatie in mintea consumatorilor. Ea se compune din conceptiile, atitudinile, convingerile, sentimentele pe care un anumit public le are fata de organizatia respectiva. Mai mult, imaginea reprezinta asocierile pe care acesta le fac atunci cand pronunta numele unei organizatii.
Problema se pune astfel: cum sa facem ca imaginea sa aiba doar conotatii pozitive in mintea publicului?
{viewonly=registered,special}Solutia care functioneaza intotdeauna si pe care o propun specialistii in relatii publice este creativitatea. Pentru a ajunge si a ramane in atentia publicului trebuie sa gasesti mereu contexte noi cu care e bine sa fii pus in relatie sau, daca nu exista, sa imaginezi evenimente care sa starneasca interesul publicului.
Pentru a stabili relatia dintre creativitate si business, adica pentru a vedea cum influenteaza activitatea de PR bunul mers al afacerilor, profesionistii in relatii publice se reunesc anul acesta in cadrul unui SUMMIT de PR ce va avea loc la Teatrul de Opereta "Ion Dacian" intre 4-6 decembrie. Sub pretextul de a crea un networking intre acesti profesionisti, dar si pentru a sublinia calitatile unui PR pentru o mai creativa si originala activitate, evenimentul are totodata menirea de a intalni cererea si oferta pe piata serviciilor de relatii publice.
Prin workshop-urile si conferintele in care specialistii in PR vor aborda teme chiar din activitatea lor de zi cu zi: creativitatea in PR, monitorizarea/evaluarea in PR, comunicarea de criza si comunicarea cu mass-media etc., vor demonstra utilitatea PR-ului in orice domeniu si de ce nu, profitabilitatea afacerilor prin apelul la aceste servicii.
Evenimentul, aflat la a doua editie, este o intalnire a specialistilor in PR, intr-un cadru mai putin conventional, in care se vor stradui sa imbine armonios arta si stiinta, totul in folosul publicului initiat sau profan intr-ale PR-ului. Daca anul trecut s-au intalnit pentru a se cunoaste mai bine si a lega prietenii, anul acesta revin in aceeasi formula pentru a continua ceea ce au inceput: sa arate ca PR-ul inseamna originalitate, creativitate, ingeniozitate, dar si educatie si cultura si ca toate acestea luate impreuna pot face minuni.
PRofesionistii in PR au fost PRovocati la creativitate. Raspunde si tu la PRovocare si vino sa-i vezi in actiune pentru ca stim cu totii ca daca ai o imagine buna, esti mai frumos, mai bogat si canti si bine!
PR-idea este un eveniment total diferit. Daca de obicei se organizeaza intalniri formale, workshop-uri, conferinte, dezbateri etc, unde comunicarea informala se desfasoara "pe unde apuci", la "PR idea" comunicarea informala este ideea de baza.
Conceptul duce catre ideea de libertate, catre favorizarea networking-ului, a relatiilor interumane, a interactiunii si, evident, a comunicarii interpersonale.{/viewonly}
{mosloadposition user10}