tendinte si provocari
coordonator Adela Rogojinaru
Editura Tritonic
Relatii publice si publicitate este in fapt o lucrare ce reuneste diverse prelegeri si studii realizate de oameni cu experienta in domeniu. Se regasesc in cadrul cartii materiale in limba franceza (apartinand Arlette Bouzon), numeroase materiale apartinand unor persoane din cadrul institutiilor de invatamant superior sau chiar unul al managerului Alpha Bank.
Aspectele tratate sunt numeroase, acoperindu-se asa cum sugereaza si titlul, divserse elemente ce tin de comunicare, relatii publice si publicitate. De la diplomatie publica la PR sau advertising pentru imaginea Romaniei, de la perspective actuale in stiintele comunicarii la campanii de constientizare a unor aspecte.
Se vorbeste de asemenea de brandingul Romaniei si este realizata si o analiza a publicitatii romanesti din perioada cuprinsa intre 1951-1989 (cu expemple multiple). Fiecare material prezinta sinteza unor idei ale autorilor, idei prezentate cu diverse ocazii si reunite intr-o lucrare ce ofera perspective asupra unor aspecte, situatii sau probleme/chestiuni.
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti parerea dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}