Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Relatia Consultant – Client discutata la Conferinta Regionala AMCOR de la Timisoara

AMCOR

AMCORAMCOR (Asociaţia Consultanţilor în Management din România) împreună cu partenerii săi locali (Expert Consulting, GAPA şi Vertical Finance) au organizat, pe data de 1 iulie 2014, Conferinţa Regională de la Timişoara cu titlul ”Relaţia Consultant-Client: Criză. Comunicare. Etică”.

Evenimentul a avut loc în cadrul hotelului Timişoara (sala Atena) şi a atras participarea a cca. 100 de persoane, reprezentanţi ai firmelor de consultanţă din regiunea Banatului, reprezentanţi ai domeniului financiar- bancar şi ai autorităţilor publice, cât şi beneficiari ai misiunilor de   consultanţă din diverse domenii de activitate: autorităţi publice, întrepinderi mici şi mijlocii, dar şi presa de la nivel local.

Scopul organizării acestui eveniment a fost acela de a le oferi participanţilor posibilitatea de a interacţiona şi de a încerca pe durata sesiunilor interactive din cadrul Conferinţei de a identifica probleme de business cu care aceştia se confruntă în mod curent şi de a propune soluţii viabile.

Prezenţa dlui. Francesco d’Aprile, Partner P&D Consulting, Past Chairman ICMCI, a conferit o dimensiune internaţională evenimentului. Acesta a discutat cu participanţii despre puterea inovaţiei în domeniul consultanţei în management despre metodele pe care consultanţii le au la dispoziţie pentru a învinge „discrepanţele culturale” în cadrul misiunilor de consultanţă din afara graniţelor. Dl. d’Aprile a exemplificat aceste metode prin prezentarea unei misiuni de consultanţă din China.

Un alt speaker prezent în cadrul evenimentului a fost dna. Raluca Cibu -Buzac, director Direcția Politici Regionale și Internaționalizare din cadrul Agenției pentru Dezvoltare Regională Vest, care a susţinut o prezentare a reuşitelor Programului Operaţional Regional din perioada 2007- 2013 şi o trecere în revistă a Axelor Prioritare POR pentru perioada de programare 2014-2020.

Despre rolul consultantului în accesarea fondurilor europene a discutat dl. Cristian Gaină, director GAPA, în cadrul prezentării cu titlul „Fondurile europene: Scop sau Instrument? Facilitator sau Consultant?”. Dl. Ciprian Iorga, director Vertical Finance, prin prezentarea „Consultantul: Opţiune sau Necesitate”, a realizat o analiză cost-beneficiu a apelării la serviciile unui consultant în management.

Subiectul eticii în afaceri a fost abordat de către dl. Marian Mocan, director Expert Consulting, iar dl. Andrei Churican, vicepreşedinte Centrul Național pentru Producție și Consum Durabile, a insistat în prezentarea sa asupra unui nou trend pe piaţa de afaceri, cel al afacerilor sustenabile prin prezentarea „CSR în condiţiile actuale”.

În cadrul sesiunii interactive, reprezentanţii firmelor de consultanţă şi clienţii lor au putut discuta liber despre cauzele care conduc la apariţia conflictelor, despre modalităţile de rezolvare/soluţionare a acestora, dar şi despre problemele de etică care pot apărea între consultant şi clientul său.

Conferinţa regională „Relaţia Consultant-Client: Criză. Comunicare. Etică” se înscrie astfel pe lista de evenimente organizate de AMCOR prin care Asociaţia comunică cu piaţa de consultanţă pentru a afla informaţii despre tendinţele existente şi pentru a fi mai aproape de nevoile şi aşteptările jucătorilor din piaţă.

Bucuresti, 08.07.2014

{mosloadposition user9}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.