Agenţia 141 Worldwide/România se relansează în cadrul Ogilvy Group, confirmând astfel evoluţia sa dintr-o agenţie tradiţională de BTL într-o nouă companie de servicii de marketing integrate. Urmând relansarea globală a brand-ului 141, şi în România relansarea reprezintă o nouă poziţionare, o nouă identitate vizuală şi o nouă abordare, construită în jurul conceptului „behavior transformation”.
Spre deosebire de agenţiile de BTL tipice, 141 construieşte branduri – prin moduri proprii de a aborda comunicarea. Acestea se bazează pe profunda înţelegere a patru elemente şi a relaţiilor dintre ele: brandul, consumatorul, consumatorul în calitatea sa de cumpărător, canalul de cumpărare şi modul în care acesta poate influenţa cumpărătorul.
„Consumatorii moderni sunt din ce în ce mai greu de atins prin mesajele publicitare şi prin mediile tradiţionale. Există discrepanţe majore între ceea ce spun oamenii şi ceea ce fac de fapt, pentru că au prea multe opţiuni şi nu ştiu ce să aleagă. De obicei, deciziile sunt amânate până în ultimul moment, sau până când intervine o influenţă externă decisivă. 141 Worldwide creează exact aceste influenţe şi intervenţii, generează experienţe relevante în interacţiunea cu marca şi astfel produce „schimbarea comportamentală” („behavior transformation”), declară Richard Church, Preşedinte 141 Worldwide Europa, Africa şi Orientul Mijlociu.
141 Worldwide a dezvoltat noi instrumente şi procese în jurul platformei de „Schimbare comportamentală” (Behavior Transformation™), care, pornind de la comportamentul brand-ului, al consumatorului, analizează influenţele diferitelor puncte de contact cu brand-ul, şi au ca rezultat crearea unei interacţiuni unice şi puternice între brand şi consumator.
Abordarea 141 este relevantă în modul cel mai evident în cazul unor categorii în care mediile tradiţionale nu mai joacă un rol important (de exemplu tutun sau alcool, categorii în care 141 este de multă vreme un jucător cheie), şi are o maximă utilitate pentru toate acele branduri care înţeleg că trebuie să ofere consumatorului o experienţă totală, în acord cu conceptul mărcii, atunci când şi acolo unde se ia decizia de cumpărare. Astfel se generează o puternică diferenţiere a acelui brand faţă de competiţie, ce se reflectă în vânzări şi în percepţia brand-ului în acelaşi timp.
Noua poziţionare şi instrumentele specifice reţelei vor transforma 141 Worldwide/România într-unul din liderii schimbării în comunicarea din România, o ţară aflată încă în căutarea unor modele de eficienţă în creativitate. „Ne propunem să dezvoltăm comunicarea non-media (prin specializări cum sunt retail marketing, in-store communication, event şi field marketing, promotional marketing) la un nou nivel de calitate şi eficienţă, şi să generăm experienţe de brand memorabile, prin mijloace vizuale şi non-vizuale. Avem deja experienţa celor aproape nouă ani de activitate pe piaţa din România, şi evoluăm în continuare prin crearea unei structuri organizaţionale noi, cu competenţe specializate, prin echipe ca Trade & Retail Marketing, sau echipa creativă, în componenţa căreia intră de acum de exemplu arhitecţi, designeri de retail, în plus faţă de echipele clasice de art directori şi copywriteri,” declară Cristofor Iosub, Deputy Managing Director 141 Worldwide/România.
Reţeaua 141 Worldwide a fost creată în 1992, face parte din grupul de comunicare WPP, operează acum în cadrul Ogilvy Group, şi are subsidiare în peste 36 de ţări din întreaga lume.
141 Worldwide România este una dintre primele agenţii de BTL din România. A fost înfiinţată în 1997 şi la începutul acestui an a fost integrată sub umbrela Ogilvy Group România, ca urmare a deciziei WPP de a-şi consolida afacerile în ţara noastră. {mosloadposition user10}