Ogilvy&Mather Romania lanseaza astazi cea de a doua editie a programului “Ogilvy Red Camp”, un program de internship adresat studentilor care isi doresc sa intre in lumea publicitatii.
Ogilvy Red Camp – aflat acum la cea de a doua sa editie – este un proiect amplu realizat de Ogilvy&Mather Romania, dedicat pregatirii tinerilor care demonstreaza ca au calitatile necesare unui post intr-unul din departamentele unei agentii de publicitate.
In faza de inceput studentii sunt incurajati sa viziteze pagina de Facebook a companiei www.facebook.com/OgilvyRomania si sa raspunda intr-un mod creativ testelor de selectare. Proiectul se va desfasura pe o perioada 3 luni iar inscrierile vor fi acceptate pana in data de 31 Octombrie. Testele acestui program sunt concepute astfel incat sa evalueze potentialul candidatilor, nicidecum sa le ceara acestora cunoasterea aprofundata a tehnicilor utilizate in industria de publicitate.
In evaluarea aplicatiilor se va tine cont de stilul, logica, talentul si inspiratia fiecarui candidat. Se va judeca prospetimea, claritatea si relevanta ideilor creative dar mai ales abilitatile de relationare a candidatilor in cadrul unei echipe.
La sfarsitul editiei se va va oferi internshipuri celor mai talentati studenti, care astfel vor avea contact pentru o perioada de 3 luni cu departamentele de creatie, account management, public relations, productie si financiar.
Pe intreaga perioada a internshipului, fiecare departament se va implica activ in trainingul tinerilor si ii va implica in unele proiecte curente. Departamentele de HR si Learning&Development vor monitoriza indeaproape intreg procesul si vor organiza workshop-uri pe teme variate (introducere in publicitate, creative thinking, 360 degree brand stewardship, digital U-turn s.a).
„Pentru Ogilvy gasirea si cresterea celor mai bune talente a fost intotdeauna unul din obiectivele noastre prioritare. Dincolo de contactul cu industria de comunicare – care inseamna un avantaj de necontestat pentru orice student – vrem sa le aratam celor inscrisi in Ogilvy RedCamp ca lumea reala a publicitatii este una plina de posibilitati. Va depinde de entuziasmul si energia fiecaruia sa le foloseasca pentru un start promitator in cariera.„ – a spus Irina Iliescu, Corporate Officer Ogilvy&Mather Romania.