REHAU România a primit certificarea internațională „Great Place to Work”, care atestă eforturile companiei de a oferi angajaților săi cele mai bune condiții la locul de muncă.
REHAU Slovacia, REHAU Italia și REHAU Austria se alătură de asemenea listei, subliniind încă o dată că indiferent de piața pe care activează, REHAU își prioritizează angajații.
Cel mai important aspect care a contribuit la obținerea acestei certificări a fost vizunea REHAU orientată spre viitor, definită de numeroasele investiții realizate pentru a îmbunătății relația cu angajații și cu clienții.
Astfel, REHAU România a crescut datorită investițiilor grupului realizate pe plan local, cum ar fi noul centru logistic din Cisnădie, inaugurat în luna octombrie, și relocarea birourilor în centrul a două orașe cheie – București și Cluj.
„La REHAU știm cât este de important să creăm un mediu de lucru excepțional, caracterizat prin satisfacția angajaților, inovație și incluziune. Angajații noștri sunt motorul acestei companii, iar performanța lor este ceea ce poziționează REHAU drept un jucător important pe piața materialelor de construcții. Certificarea “Great Place to Work” validează eforturile noastre continue de a acorda prioritate bunăstării angajaților noștri, pentru a-i putea răsplăti pentru performanța de care dau dovadă”, a declarat Alexandru Oprea, Country Manager REHAU România.
Prin investițiile direcționate către relocarea birourilor din București și Cluj, REHAU România a dovedit că bunăstarea și satisfacția angajaților săi sunt esențiale pentru succesul general al companiei. Astfel, angajații REHAU beneficiază acum de birouri moderne, dotate cu cele mai noi tehnologii și cu zone diverse care să răspundă atât nevoilor de colaborare, cât și celor de concentrare în liniște.
Pe lângă îmbunătățirile aduse spațiilor de birouri, REHAU a implementat inițiative centrate pe angajați, cum ar fi programul intern FunDay@Work, care oferă activități lunare menite să întărească echipa REHAU. Prin intermediul unor activități amuzante, diferite de la lună la lună, angajații sunt încurajați să socializeze, să se distreze, să se relaxeze și, de ce nu, să își alimenteze creativitatea.
Certificarea Great Place To Work evaluează cultura locului de muncă din perspectiva angajatului, oferind cea mai cuprinzătoare imagine de pe piață a sănătății interne a unei organizații. De asemenea, certificarea este recunoscută la nivel mondial atât de angajați, cât și de angajatori și reprezintă punctul de referință global pentru identificarea și recunoașterea experienței excepționale a angajaților. În fiecare an, peste 10.000 de companii din 60 de țări aplică pentru a obține certificarea Great Place to Work.