Guy Kawasaki
Brandbuilders
Manifestul capitalist pentru crearea si marketingul unor produse si servicii noi, ca subtitlu, spune foarte multe. Nu spune, dar adaugam noi, ca nu se lasa din mana necitita intr-o zi.
O carte despre inovatori. Despre cei ce vor sa faca ceva altfel. Mai bine.
O carte de business, despre succes si cauze ale esecului. O carte cu o sumedenie de exemple care intaresc afirmatiile autorului. O carte din care – daca nu stiti – veti afla detalii cu privile la motivul care a determinat aparitia masinii de spalat vase, cum sa determini oamenii sa vorbeasca despre produsul sau serviciul tau si sa il recomande. O carte a lui Guy Kawasaki, CEO garage.com, omul care a pierdut peste 100 000$ – cum? veti afla din Reguli pentru revolutionari alaturi de lectiile de pe urma acestei povesti – si in acelasi timp o persoana care ofera multiple exemple personalizate pe compania Apple Computer Inc. – la care a si lucrat.
Din Reguli pentru revolutionari veti afla ca procesul gandirii revolutionare are 3 stadii-cheie:
- purifica-te – scaparea de prejudecati, presupuneri care pot constrange modul de a gandi;
- impunge – “atacarea unei probleme dificile pe cai care sa te oblige swa iei in considerare solutii noi si noi modalitati de actiune” (p. 10);
- precipita-te – sau, asa cum spune o veche zicala: “daca nu faci parte din solutie, atunci faci parte din precipitat” (p. 17).
Exemplele prezentate in carte pot fi de folos multora. Lucrarea este clar una pentru oamenii de afaceri, un fel de ghid pentru succesul in afaceri, insa in acelasi timp cei interesati de marketing pot gasi noi perspective. Cele peste 200 de pagini prezinta si trimiteri biliografice utile.
Reguli pentru revolutionari – o carte ce merita a fi citita. Creeaza ca un zeu, Porunceste ca un rege si Munceste ca un rob.
Daca ati citit lucrarea prezentata de noi va invitam sa ne trimiteti parerea dumneavoastra cu privire la ea pe adresa loredana@prwave.ro si poate aparea pe site. {mosloadposition user10}