Consiliul Director al BRAT a decis, în şedinţa sa legal constituita in data de 13 martie 2008, că Regulamentul Tehnic al Departamentului Internet al BRAT (DI) a fost respectat in cazul siteurilor www.feminis.ro si www.eastrolog.ro, prin respectarea actualei definitii a unui website.
Cu ocazia urmatoarei sedinte a Comisiei Tehnice a DI, din data de 18 martie 2008, se va discuta oportunitatea modificarii/completarii respectivului regulament tehnic, cu privire la definitia siteului web sau o mai mare transparenta a rezultatelor de trafic, printr-o imbunatatire a modului de prezentare a rezultatelor SATI. Decizia finală asupra oportunităţii acestor modificări va aparţine Adunării Generale a DI, la propunerea Comisiei Tehnice. Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) este o structură asociativă constituită în scopul verificării independente şi obiective a indicatorilor de performanţă ale diverselor produse media şi oferirea către membrii asociaţiei de servicii de marketing. In prezent asociatia reuneste 188 de editori, 25 de editori exclusiv web si 44 de agentii, regii si clienti de publicitate.
De la apariţie BRAT furnizează date referitoare la auditul tirajelor publicaţiilor din presa scrisă, din 2002 este furnizorul oficial al rezultatelor de audienţă pentru presa scrisă (SNA), iar din 2006 oferă informaţii detaliate despre grupurile ţintă (FOCUS).
Incepand din 2007 BRAT realizeaza Studiul de Audienta si Trafic Internet (SATI), ale caror date de trafic sunt utilizate in prezent de peste 200 siteuri web si 19 agentii si clienti de publicitate.
{mosloadposition user10}