Rețeaua de sănătate REGINA MARIA desfășoară campania de imagine “Bine nu e suficient”, o inițiativă ce ilustrează poveștile românilor care fac posibil “mai binele comun”. Conversația are, ca argumente fondatoare, performanța și calitatea practicii medicale REGINA MARIA și, ca scop, stimularea de gesturi sociale pentru “mai binele” societății românești.
~
Binele poate fi o capcană.
Pentru că „bine” poate fi primul pas către resemnare. Către a ne mulțumi cu prea puțin, cu ”atât se poate”, cu ”merge și-așa”.
Nu avem timp, nu avem chef, nu avem energie, nu se cade să ne implicăm, nu e treaba noastră. Ne construim o mie de povești de resemnare și de acceptare a stării de fapt. Și ne spunem că e suficient pentru noi.
Dar nu e suficient. Nu e suficient să închidem ochii și să ne amăgim că mai mult nu se poate. Să ne amăgim că am făcut tot ce ține de noi.
„Mai bine” e o intenție, o dorință. „Mai bine” începe atunci când bine nu mai e suficient. Când un om obișnuit, un om ca oricare altul realizează că schimbarea stă în puterea lui și are curajul să (re)acționeze. Iar când lui i se alătură un om și încă unul, se produce un salt. Salt care trage nu un om, ci o comunitate întreagă, înainte.
Îi susținem pe cei neresemnați, pe cei care se comportă ca și când ar trăi într-o țară ca afară, pe cei care îndrăznesc să sfideze status-quo-ul, pe cei care se încăpățânează să meargă mai departe, să viseze mai mult, să facă mai bine. Îi susținem pentru că sunt mai mult decât o inspirație. Sunt molipsitori.
Într-o țară în care e ușor să te lași contaminat de nepăsare, indiferență sau dezamăgire, eforturile unor oameni de a depăși așteptările sunt mult mai importante decât par. Ele ne demonstrează că stă în puterea noastră să fim mai buni, să nu renunțăm la primul obstacol, să generăm o schimbare pozitivă.
Pentru că în țara asta există și oameni cărora le pasă de cei din jur, de comunitatea în care trăiesc, care sunt preocupați de mai binele comun.
Inspirați de astfel de oameni, construim rețeaua medicală pentru care bine nu e suficient.
~
Campania „Bine nu e suficient” invită publicul să se lase inspirat de poveștile românilor care aleg să facă „mai bine” în fiecare zi, fie prin rolul lor profesional, fie prin alegeri simple, individuale. Inițiativa reunește atât medici ai REGINA MARIA – Dr. Mihai Cristescu (Coordonator Secție Neurochirurgie Ponderas Academic Hospital), Dr. Dana Zaciu (Medic Primar Neonatologie), Dr. Bogdan Barta (Șef Secție Chirurgie Generală Spitalul Euroclinic), Prof. Univ. Dr. Constantin Ciuce (Medic Primar Chirurgie Generală), Dr. Adina Chiriță (Medic Primar Radiologie-Imagistică medicală) – cât și angajați ai companiei și oameni din întreaga țară.
„Într-un context social în care Binele – individual și colectiv – este uitat sau ignorat, Rețeaua REGINA MARIA alege să vorbească românilor despre mai binele comun. O conversație pozitivă, menită să trezească în noi toți dorința de mai bine. O conversație care contrazice indiferența, prin poveștile românilor care nu-l acceptă pe <>. Medici, prieteni, parteneri de business, colegi – vă invităm pe toți, prin această campanie, să transmitem binele de la om la om. Pentru că faptele bune sunt molipsitoare.”, explică Greta Redeleanu, Marketing Director al Rețelei REGINA MARIA.
„Bine nu e suficient” este o campanie integrată realizată de agenția CAP. Insight-ul a pornit de la faptul că trăim într-o țară în care rar auzi vești foarte bune. Totul se întâmplă la limita acceptabilului, iar oamenii de cele mai multe ori nici nu mai încearcă să facă o treabă extraordinară, pentru că sunt prea multe piedici; totul pare să funcționeze împotriva lor. Acesta este motivul pentru care eforturile unor oameni de a depăși așteptările majorității sunt mult mai importante decât par. Ele ne inspiră pe toți să ne straduim mai mult. Iar pentru CAP acesta a fost insight-ul care a generat conceptul creativ.
Campania este comunicată pe mediile: TV (spot dedicat), radio (spot dedicat și activări speciale), outdoor, online (pagină dedicată https://www.reginamaria.ro/bine-nu-e-suficient și media online tradițională), cinema, PR.
Echipa care a realizat campania este formata din:
REGINA MARIA: Alina Chelu – Corporate Brand Manager; Raluca Stîncescu – Jr. Digital Marketing Specialist; Cristiana Vago – Communication Manager; Greta Redeleanu – Marketing Director
CAP: Radu Râpeanu – Sr. Copywriter, Attila Hun – Sr. Art Director, Marius Aldea – Copywriter, Sânziana Șerbănescu – Account Director, Claudia Nicolae – Sr. Account Manager, Dorin Ilie – DTP, Codin Caradimu – Creative Partner, Cristina Purcărea – Managing Partner
McCannPR: Silvia Parpală – Account Manager; Ana Poiana – Account Manager; Ruxandra Vasilescu – Business Director
Agenție media: Media-tique
Casa de producție Multi Media Est: Radu Muntean – regizor, Tudor Lucaciu – DOP, Andu Radu – editor, Cristian „Electric Brother” Ștefănescu – Music & Sound Design, Dragoș Vâlcu – Producător General, Dragoș Potop – Producător
Despre Rețeaua de sănătate REGINA MARIA
Reţeaua de sănătate REGINA MARIA este operatorul de servicii medicale private din România ce reunește peste 5.000 de angajați și colaboratori în cele 45 de locații proprii din Bucureşti şi din ţară. REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și a numărului de unități medicale prin intermediul cărora deservește peste 2,2 milioane de pacienți. Totodată, REGINA MARIA are un portofoliu de peste 460.000 de abonamente medicale.
În cifre, Rețeaua de sănătate REGINA MARIA înseamnă: 45 de locații proprii, 5 spitale, 4 centre cu spitalizare de zi, 2 maternități, 8 campusuri medicale, 13 centre de imagistică, 20 de laboratoare de analize, bancă proprie de celule stem și peste 180 de policlinici partenere în țară. Totodată, REGINA MARIA este prima companie care a introdus în România conceptul de abonamente medicale pentru companii, în urmă cu peste 20 de ani, și care a lansat prima gamă de pachete medicale destinate IMM-urilor și startup-urilor, indiferent de numărul de angajați.