Începând din decembrie 2009, Regie Radio Music, agenţia care vinde spaţiul publicitar al Europa FM, Radio 21 şi Vibe FM a adaugat în oferta şi portalurile de infotainment ale celor 3 radiouri (www.europafm.ro, www.radio21.ro si www.vibefm.ro) precum şi site-urile www.umornegru.ro şi www.stiumuzica.ro.
Pe lângă formatele clasice de publicitate şi proiectele beyond-the-banner, în oferta RRM şi-a făcut loc şi publicitatea pe stream-urile radio ale celor 3 posturi, ascultate zilnic fiecare în parte de peste 35.000 de persoane. Pentru servirea de reclame se foloseşte AdDecisive, un adserver utilizat în întreaga reţea Lagardere, inclusiv în Franţa, Germania şi Rusia.
"După câteva experienţe mai mult sau mai puţin satisfăcătoare cu regiile de publicitate online din Romania, ne-am hotărât să facem acest pas şi să diversificam oferta Regie Radio Music cu această componenta online. Principalele noastre argumente sunt un trafic de calitate cu o rată de duplicare extrem de scăzută faţă de restul publisher-ilor, o ofertă de publicitate variata ce cuprinde instrumente de publicitate foarte eficiente, o echipă creativă şi asocierea cu 3 brand-uri foarte aproape de inimile publicului român.", a declarat Claudiu Dumitrescu, director general adjunct Regie Radio Music.
Site-urile din portofoliul Lagardere au înregistrat în 2009 o medie de 854.000 vizitatori unici (cumulat) pe luna şi 5,5 milioane de afişări (conform studiului de audienţă BRAT SATI).
{mosloadposition user9} {mosloadposition user10}