volumul total de unici si cu peste 100 de procente numarul de afisari lunare oferite clientilor sai
F5 X-Media, regia de vanzari online a companiei F5, parte a grupului Realitatea-Catavencu, a semnat astazi un contract de reprezentare publicitara cu Trilulilu.ro, intregindu-si serviciile in cadrul categoriei “website-uri de divertisment” si insumand o audienta lunara la nivelul intregului portofoliu de peste 8,5 milioane de vizitatori unici si mai mult de 127,7 milioane de afisari, conform datelor aferente lunii august.
“Colaborarea cu Trilulilu.ro se traduce la nivelul avantajelor-client printr-o oferta de continut video mai bogata, un volum considerabil mai mare de utilizatori unici si numeroase posibilitati suplimentare de advertizare, atat in zona de proiecte speciale, cat si pe parte de display”, a spus Irina Morosanu, business affairs manager F5 si F5 X-Media.
“Vizam o acoperire compacta a pietei de media, atat prin diversitatea formatelor publictare, cat si prin targetarea diferentiata a plajei de clienti si agentii interactive. F5 X-Media vine sa intregeasca eforturile echipei interne, dar si cele ale celorlalte regii cu care noi colaboram.”, a declarat Sergiu Biris, director general alias Crocodilu’ Sef al Trilulilu.
Incepand din aceasta saptamana, F5 X-Media include in portofoliul sau spatiile publicitare ale Trilulilu.ro, atat pe zona de display, cat si video, exceptie facand doar formatele publicitare aflate pe homepage.
Regia de vanzari online, cross-media si neconventionale a grupului Realitatea-Catavencu reuseste, astfel, sa-si intareasca audienta la nivelul intregului portofoliu, dar si pozitia in piata pe segmentul “website-uri de divertisment”.
In cadrul acestei categorii F5 X-Media realizeaza lunar un volum de trafic de circa 4,4 milioane de vizitatori unici, respectiv aproape 88,5 milioane de afisari, conform datelor din august, numarand 14 produse – din care 4 dispun de posibilitati de advertizare video (Trilulilu.ro, Primatv.ro, Mondenii.ro, Cireasadepetort.ro).
Trilulilu.ro dispune, cumulat, de mai mult de 23.000 de ore de continut video publicat exclusiv pe site si o comunitate de peste 500.000 membri inregistrati, iar campaniile publicitare pot fi targetate pe categorii specifice din site, dupa criterii geografice si in functie de varsta sau sex.
{mosloadposition user10}