Vision Events, divizia de evenimente a companiei Motion Vision Communication, in parteneriat cu Galeria Real, pregateste prima editie a “Caravanei Gusturilor.
“Caravana Gusturilor” este un eveniment itinerant de promovare a brandurilor din categoriile food & beverages in proximitatea raftului. Folosindu-se de experienta Motion Vision Communication din domeniul comunicarii multisenzoriale si marketingului experiential, Caravana Gusturilor pune in valoare brandurile implicate folosind atribute multisenzoriale si apeland la comunicarea insotita de emotii. Evenimentul va avea loc in parcarile Galeriilor Real din Bucuresti si din tara, iar scenariile de promovare ale brandurilor sunt completate de dans si muzica live, ce vor oferi comunicarii valoare adaugata.
Modulele de reprezentatii si scenarii din cadrul evenimentului sunt gandite pentru a fi prezentate in momente scurte, astfel incat, consumatorul aflat in zona pentru a-si face cumparaturile va ramane in medie 10 minute pentru vizionarea spectacolului, dupa care va intra in hypermarket cu cateva branduri in topul preferintelor sale. Mai mult, in timpul evenimentului, publicul va primi leaflet-uri purtatoare de discount pentru produsul promovat, valabile in cafeneaua/ restaurantul partener(a). Alaturi de cuponul de discount clientul va gasi si reteta originala preparata cu produsului promovat si va putea cumpara ingredientele din supermarket pentru a realiza preparatul chiar la el acasa.
Caravana Gusturilor va oferi potentialilor cumparatori informatii si indicatii precise pentru consumul produselor promovate, retete si sugestii de prezentare, posibilitatea degustarii si cumpararii imediate.
Pachetele de promovare ofera brandurilor implicate posibilitatea de branding pe Caravana Gusturilor (decorarea camionului-scena), plasarea produselor in cadrul show-ului, dezvoltarea mai multor scenarii dedicate promovarii brand-urilor, mentionarea in toate comunicatele de presa si in vizualul primei editii, distribuire de flyer-e, posibilitatea costumarii hostess-elor si promoterilor, speaker la eveniment, plasarea de banner-e si roll-up banner-e, etc.
Ideea Caravanei Gusturilor a pornit de la date statistice legate de comportamentul consumatorului. 70% dintre deciziile de cumparare se iau in magazine si astfel, am decis sa realizam o miscare ampla de promovare ce va fi atat in beneficiul brandurilor promovate, cat si al consumatorului prin obtinerea de informatii legate de consum si reprezentatii de divertisment atat de aproape de locul de vanzare.