Redwine a realizat procesul de rebranding al companiei Tonis Play, reţea de magazine de produse electrocasnice şi distribuitor la nivel naţional al brandului LDK. Redwine a dezvoltat platforma de brand, identitatea verbală şi vizuală, precum şi aplicaţiile pentru noul brand.
Obiectivul principal al proiectului de rebranding era revitalizarea brandului cu o vechime de 14 ani pe piaţa din judeţul Constanţa. De asemenea, noul brand trebuia să se diferenţieze într-o categorie puternic competitivă şi să îi inspire pe stakeholderii săi.
A fost dezvoltată o nouă promisiune de brand „Meriţi mai mult!”, care susţine faptul că prin toate facilităţile pe care le oferă şi prin atitudine, Tonis Play empatizează cu clienţii şi îi ajută în achiziţiile pe care aceştia le fac.
S-a conceput şi un nou nume, prin adăugarea particulei “Play” la vechiul nume, cu scopul de a-l moderniza şi pentru ca acesta să reflecte mai bine noua personalitate a brandului (prietenos, optimist, solar, deschis, încrezător).
„Noua identitate vizuală face legătura cu domeniul de activitate prin butonul stilizat integrat în logo şi prin logotipul modern. La nivel de culoare ne-am dorit să ne diferenţiem clar de brandurile din categorie şi în acelaşi timp să transmitem ideea de căldură şi empatie”, menţionează Veronica Oancea, Creative şi CS Coordinator la Redwine.
{mosloadposition user10}