Our website use cookies to improve and personalize your experience and to display advertisements(if any). Our website may also include cookies from third parties like Google Adsense, Google Analytics, Youtube. By using the website, you consent to the use of cookies. We have updated our Privacy Policy. Please click on the button to check our Privacy Policy.

Redwine creeaza branduri indraznete

S-a lansat oficial Redwine, agentie independenta de strategie si design de brand ce se va dedica atat proiectelor de branding corporate cat si celor de produse sau servicii. Infiintata in cursul anului 2007, agentia are sediul in Bucuresti si isi ofera serviciile clientilor din Romania dar si din strainatate. 

Agentia isi stabileste ca obiectiv principal, pentru toate proiectele in care va fi implicata, sa fie ambitioasa pentru clienţii sai si sa-i ajute in provocarea lor de a crea branduri valoroase si durabile, care sa castige increderea si loialitatea consumatorilor.
Redwine porneste la drum cu o echipa de profesionisti care au castigat experienta anterioara valoroasa in proiecte de branding si comunicare, in diverse categorii, lucrand pentru clienti cu notorietate, cum ar fi: Nestle, P&G, Philip Morris, Ursus Breweries, Rauch, Snack Attack, Orkla Foods, Abn-Amro, Credit Europe Bank (Finansbank), West Park Residential, Impact Developer & Contractor, RFI Romania, Club Bamboo, Berlin – Chemie si Curiero.

Principalele servicii furnizate de agentie sunt audit de brand, strategie de brand, naming si identitate verbala, design de brand, management si comunicare de brand.

Iulian Dumitru, Managing Partner, explica abordarea agentiei: „Intr-un context atat de competitiv, este daunator ca un brand sa nu fie indraznet, de aceea modul nostru de lucru implica cautarea de insight-uri de consumator puternice si autentice, cucerirea de teritorii de pozitionare noi si curajoase sau dezvoltarea de executii creative de exceptie.”

Veronica Oancea, Partener si Client Service Coordinator, completeaza: “Vom crea branduri bazate pe idei adevarate, puternice si creative care implica consumatorii, motiveaza angajatii si aduc valoare actionarilor.”

Dragos Marinescu, Creative Partner, afirma despre abordarea proiectelor din punct de vedere creativ: „Credem ca putem ajuta brandurile clientilor nostri sa exploreze noi directii creative si executii neconventionale, adaugand valoare si trecand peste idei preconcepute despre ce ar trebui sau nu sa se faca. Numai in acest fel, putem evita cliseele din fiecare categorie si sparge "scutul de indiferenta" al consumatorului.”

Bucuresti, 14.01.2008

{mosloadposition user10}

By Violeta-Loredana Pascal

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Related Posts

No widgets found. Go to Widget page and add the widget in Offcanvas Sidebar Widget Area.