Redwine a dezvoltat un nou concept de brand pentru o companie care desfăşoară activităţi de vending, deţinând o reţea de automate de cafea. Pentru noul brand, au fost ceate platforma de brand, identitatea verbală şi vizuală, precum şi aplicaţiile.
Obiectivul esenţial al proiectului era să creăm un brand care să aibă forţa de a se diferenţia în categoria ultra competitivă a producerii şi comercializării cafelei. În acelaşi timp, noul brand trebuia să se impună pe nişa de vending.
Promisiunea de brand „Bullets of energy!” defineşte Coffee Shot ca pe o soluţie de care au nevoie oamenii activi când sunt supra solicitaţi sau trec prin momente de cădere a ritmului normal de activitate.
Numele dezvoltat exprimă personalitatea noului brand: inteligent, automat, tare, cu efect imediat. Acest nume foarte îndrăzneţ este aliniat ideii de brand şi dedicat nişei pe care activează clientul, venind să completeze cu succes celelalte elemente ale identităţii noului brand.
„Într-o categorie de vending evaluata la aproximativ 25 milioane Euro anual, era necesar să creăm un brand nişat. Prin urmare, ideea de brand („impuls de energie”) a venit firesc pe o rută exclusiv funcţională, adresată strict acestei ocazii de consum”, precizează Iulian Dumitru, Strategy Director la Redwine.
„Limbajul vizual creat pentru Coffee Shot sparge clişeele categoriei. Logotipul, simbolul şi culorile vin să întregească identitatea unui brand cu o apariţie puternică şi neaşteptată pentru această categorie”, adaugă Veronica Oancea, Creative & CS Coordinator la Redwine.
{mosloadposition user10}