La capătul unui riguros proces de selecţie, derulat pe parcursul a câteva luni, Covalact a ales propunerea grafică aparţinând agenţiei de branding Redwine, pentru a redefini noua identitate vizuală corporatistă a companiei. La pitch au participat mai multe agenţii de branding şi publicitate locale şi internaţionale.
Proiectul de rebranding a fost iniţiat după achiziţia pachetului majoritar de acţiuni al Covalact de către grupul american SigmaBleyzer, prin fondul său de investiţii SigmaBleyzer Southeast Europe Fund IV. Procesul de rebranding a fost coordonat de către compania de implementare de brand FireBrand, o companie românească cu capital american. FireBrand a elaborat strategia de branding, a dezvoltat brief-ul pentru pitch-ul de identitate corporatistă şi a ghidat compania Covalact în procesul de selecţie.
Provocarea pentru Redwine, lansată în brieful pentru dezvoltarea noii identităţi vizuale, a fost aceea de a păstra esenţa vechii identităti de brand, dar într-o manieră modernă, actualizată, care să o facă puternică şi distinctivă. Astfel încât, pe măsură ce sunt dezvoltate noi ambalaje, consumatorii loiali ai Covalact să îşi identifice cu uşurinţă produsele lor preferate Covalact.
„Ne-am dorit foarte mult să câştigăm acest proiect. Până la selecţia finală, am explorat mai multe rute conceptuale. În final, ideea aleasă s-a bazat pe ilustrarea printr-un design simplu dar puternic a originii Cavalact şi a calităţilor indiscutabile ale produselor lactate comercializate de Covalact”, a precizat Veronica Oancea, Creative & CS Coordinator la Redwine.
Redwine a dezvoltat, de asemenea, manualul de brand corporate care va constitui un ghid pentru utilizarea corectă a noului logo pe ambalaje şi pe orice alte materiale promoţionale, precum şi pentru dezoltarea diverselor materiale de identitate corporatistă a companiei.
La realizarea proiectului au contribuit, din partea clientului, Radu Bugică, Director pentru România al SigmaBleyzer şi Williy Cristea, recent desemnat Marketing Manager al Covalact.
Din partea FireBrand, proiectul a fost coordonat de catre Shelly Roberts – Actionar al FireBrand şi Augustina Lungu – FireBrand Associate.
Echipa Redwine care a câştigat pitchul este compusă din: Veronica Oancea – Creative & CS Coordinator, Iulian Dumitru – Strategy Director şi Iulian Gontariu – Brand Designer.
{mosloadposition user10}