Incepand cu data de 21 aprilie, MBM Software a demarat programul de reduceri destinat organizatiilor nonguvernamentale din Romania. Intinzandu-se pe o perioada de o luna de zile, acesta va facilita achizitionarea aplicatiei informatice Reliable CRM, realizata de MBM, cu o reducere de 30%. Aceasta masura se inscrie in politica MBM Software de stimulare a introducerii celor mai noi si eficiente solutii software in cadrul celor doua sectoare economice “defavorizate”: cel public, respectiv nonprofit. Astfel, ea se succeda campaniei adresate administratiilor locale, carora li se oferea posibilitatea achizitionarii soft-urilor Reliable Assets si Reliable Helpdesk cu o reducere de 25%. In ce consta insa utilitatea Reliable CRM pentru ONG-uri si care ar fi principalele motive care o recomanda si pentru mediul nonprofit? Initial, Reliable CRM a fost gandit ca o solutie pentru companiile care pun un accent deosebit pe activitatea de marketing, avand rolul de a facilita toate procesele incluse in aceasta, oferindu-le managerilor si angajatilor departamentului respectiv posibilitatea de a efectua analize complexe, adesea cu rolul de anticipa anumite tendinte. Astfel, prin apelul la acest instrument informatizat, toate procesele importante sunt realizate mult mai rapid, pastrandu-se in acelasi timp o evidenta la zi a stadiului in care se afla fiecare problema. Clientii sunt astfel mult mai usor de fidelizat, in conditiile in care se pot urmari reperele cele mai importante ale relatiei cu acestia, iar identificarea celor potentiali devine o sarcina mult mai facila. Cu toate acestea, este din ce in ce mai evident ca nici in mediul ONG, situatia nu difera cu mult de cel privat. Astazi, rolul pe care il joaca angajatii sau voluntarii din ONG-uri, precum si sponsorii sau personalitatile care sustin cauzele promovate de acestea este recunoscut la adevarata sa valoare. ONG-urile au invatat ca regulile motivarii si cele ale fidelizarii acestor “clienti” nu pot fi ignorate, ci, din contra, ca ele trebuie aplicate in mod permanent. De aceea, utilizarea unui program informatic precum Reliable CRM, care ajuta la imbunatatirea relatiei cu persoanele care joaca un rol esential pentru o organizatie nu poate fi decat binevenita.
Cum functioneaza mai exact Reliable CRM? Programul se instaleaza pe un server si poate fi accesat pe baza de parola prin intermediul unui browser cu ajutorul interfetei de tip Web. Aceasta interfata permite gestionarea bazei de date ce contine evidenta companiilor, a persoanelor, a mesajelor, a activitatilor, a rapoartelor etc. sau performarea unei serii de actiuni (adaugarea de noi companii, persoane de contact, selectarea unor criterii de analiza si realizarea unui raport, trimiterea de oferte adresate unor anumite persoane sau grupuri tinta etc.). Programul poate fi folosit de doua mari categorii de persoane: un administrator (unic) si mai muti utilizatori. Administratorul este cel care adauga, elimina sau inactiveaza utilizatori si le prescrie anumite sarcini (denumite in program „activitati”). De asemenea, el permite/interzice dreptul de acces al utilizatorilor la anumite informatii si se ocupa de implementarea setarilor de securitate pentru aplicatie si poate sa genereze rapoarte centralizate ale activitatii utilizatorilor. Utilizatorii beneficiaza si ei de o gama larga de optiuni. Ei pot introduce si descrie activitati (intalniri, briefing-uri, prezentari etc.), adauga date despre alte organizatii si persoane de contact, trimite oferte, scrie mesaje altor utilizatori, transfera din activitati etc. De asemenea, ei au posibilitatea sa reprogrameze anumite activitati si sa le ordoneze in functie de prioritate. Mai mult, Reliable CRM permite regasirea de informatii in functie de criterii precum: numele organizatiei, activitate, persoana de contact, utilizator etc.
{mosloadposition user10}