Site-ul DOMO are o nouã dimensiune comercialã, ca urmare a procesului de rebranding pe care compania îl parcurge în aceasta perioadã. Dimensiunea informativã a fiecãrui portal de companie este dublatã în acest caz de o dimensiune comercialã, de magazin virtual.
Începând cu luna noiembrie, pe site-ul www.domo.ro se va putea face plata cu card, pentru orice cumpãrãturi efectuate. Transportul produselor comandate poate fi fãcut direct la domiciliul cumpãrãtorului.
În plus, toate produsele cumpãrate de pe site beneficiazã de o reducere de 5% (promoţia nu este valabilã pentru produsele din catalog şi nici pentru cumpãrãturile în rate).
Rebrandingul de corporaţie în care se aflã DOMO îşi propune sã pregãteascã mai bine organizaţia pentru susţinerea viitorului businessului într-o piaţã tot mai competitivã. Noul concept de retail şi noua identitate vizualã DOMO vor fi lansate în întregime în luna decembrie.
DOMO este dupã cifra de afaceri al doilea retailer specializat în electrocasnice, electronice, IT şi telecom, cu o reţea naţionalã formatã din 110 de magazine ce însumeazã peste 35.000 de metri pãtraţi şi peste 1000 de angajaţi. În anul 2004 a realizat o cifrã de afaceri de 101 milioane Euro, iar previziunile pentru 2005 sunt de 130-135 milioane Euro.
{mosloadposition user10}