„Toamna în Roz”, prima campanie de integrated shopper marketing derulată de Bayer România, pentru a promova produsele Redoxon şi Redoxitos, s-a încheiat cu succes.
Marele premiu, un autoturism MINI Cooper, a fost acordat marelui câştigator în cadrul unei eveniment special, organizat la sediul companiei Bayer din Bucureşti.
Campania s-a desfăşurat pe parcursul lunilor octombrie şi noiembrie şi s-a adresat cumpărătorilor care achiziţionau produsele participante, Redoxon şi Redoxitos, special concepute pentru susţinerea sistemului imunitar.
Aceştia au fost invitaţi să trimită o poză a bonului fiscal pe site-ul www.toamnaroz.ro sau prin WhatsApp, pentru a se înscrie în competiţia pentru una dintre cele 61 de perechi de ochelari de soare Ray-Ban oferite zilnic şi/sau pentru marele premiu, un autoturism MINI Cooper.
“Toamna în Roz” este un exerciţiu de pionierat în ceea ce priveşte comunicarea despre produsele din portofoliul Diviziei de Consumer Health a Bayer România şi suntem extrem de încântaţi de rezultatele obţinute, pornind de la conceptul creativ, modul în care am ales să transmitem mesajul, răspunsul consumatorilor şi, nu în ultimul rând, de faptul că am putut să îl avem alături pe marele câştigător, aici, în sediul nostru şi să îi oferim premiul. Echipa Bayer România îi urează Drum bun! şi mult succes pe mai departe” a afirmat Mike Seidel, Directorul Diviziei Consumer Health Bayer România.
Date cheie despre Campania cu loterie publicitară Redoxon – Toamna în Roz:
• 2 luni de campanie
• 4.994 participanţi înscrişi în concurs
• 61 de premii zilnice – ochelari de soare Ray-Ban
• Marele premiu – un autoturism MINI Cooper.
Detaliile campaniei, regulamentul şi câştigătorii se regăsesc pe www.toamnaroz.ro.