Carrefour semnează pentru Trident Plaza, un proiect de peste 100 de milioane de euro
Grupul RED anunţă semnarea cu Carrefour a contractului pentru complexul comercial şi de afaceri Trident Plaza din Constanţa, proiectat ca fiind cea mai mare, modernă, elaborată şi complexă construcţie de acest tip din oraş. Acest contract este al treilea semnat de Carrefour cu grupul RED, tot anul acesta fiind semnate contracte de închiriere pentru centrele comerciale ARMONIA din Arad şi Brăila. Carrefour România a angajat o suprafaţă totală de 6.500 mp, din care 4.000 mp suprafaţa de vânzare şi care va permite retailerului francez, unul dintre cei mai puternici jucători de pe piaţa din România, să îşi susţină extinderea în România, iar la Constanţa să deschidă un al doilea hypermarket. Data intrării în folosinţă a complexului este programată pentru începutul anului 2009.
Trident Plaza este un proiect imobiliar în valoare de peste 100 milioane de euro, are o suprafaţă totală de peste 130.000 mp şi propune vizitatorilor săi primul spaţiu multiplu autentic. Complexul reuneşte un shopping mall, două clădiri moderne de birouri în asociere cu reţeaua World Trade Center şi un hotel de 4 stele cu 250 de camere. Finanţatorul proiectului Trident Plaza este Immoeast, care este implicat în sectorul imobiliar în toate pieţele majore din Europa Centrală şi de Est, în România având peste 20 de proiecte finalizate sau în diverse stadii de derulare.
Trident Plaza este amplasat în centrul oraşului, în apropiere de Poarta 3 a portului Constanţa, de zona turistică, de plajă şi de faleză. Accesul către cele 1.400 de spaţii de parcare distribuite pe 3 nivele se va face din Bulevardul 1 Mai, una dintre arterele principale ale oraşului.
“Am decis să ne alăturăm proiectului Trident Plaza deoarece acesta răspunde necesităţii noastre de a ne consolida prezenţa în oraşele mari, în locaţii cu un potenţial semnificativ”, a declarat Jacobo Caller, directorul general Carrefour România.
Nivelul investiţiei şi alocarea celei mai mari suprafeţe pentru construirea unui complex comercial de până acum în Constanţa poziţionează Trident Plaza ca lider pe piaţa locală a proiectelor de acest gen. Acest tip de proiect vine cu o abordare specifică în relaţia cu oraşul, prin integrarea diverselor spaţii “moarte” (foste fabrici şi terenuri virane) în circuitul urban funcţional.
“Considerăm că anvergura acestei asocieri este o confirmare a valorii şi abordării propuse de proiectul Trident Plaza dezvoltat în Constanţa”, a menţionat Teodor Pop, Managing Partner al Grupului RED.
Centrul comercial îşi propune să atragă aproximativ 10 milioane de vizitatori anual punând la dispoziţie numeroase posibilităţi de realizare a cumpărăturilor în magazine ale unor mari companii internaţionale, dar şi autohtone, zone de distracţie şi relaxare, o galerie de artă, restaurante şi fast food, servicii diverse, spaţii de birouri şi un hotel la standarde foarte înalte.
Contractul de închiriere a fost încheiat de Carrefour prin intermediul Paladin Management, divizia de marketing a grupului RED.
Proiectul Trident Plaza este dezvoltat de grupul RED prin intermediul a două societăţi din portofoliul Immoeast – Harborside Imobiliara şi Harborside Hotel.
Al doilea oraş ca mărime şi importanţă economică din România, numărul mare de locuitori şi cei aproximativ 1 milion de turişti anual au fost argumente în plus care au făcut din oraşul Constanţa o locaţie atractivă pentru investiţia importantă făcută în acest proiect de către RED Management.
{mosloadposition user10}