- Echipa de Formula 1 selectează Oracle Cloud Infrastructure ca platforma cloud oficială, iar proiectele inițiale se vor axa pe performanța mașinii, învățarea automată și analiză.
- Aplicația Oracle Customer Experience va îmbunătăți experiența și interacțiunile entuziaștilor Red Bull Racing Honda din întreaga lume.
Red Bull Racing, echipa de patru ori campioană mondială la Formula 1, a ales Oracle ca partener oficial pentru infrastructura cloud.
Red Bull explorează funcțiile de învățare automată, analiză a datelor furnizate de Oracle Cloud Infrastructure (OCI) pentru a optimiza modul în care datele sunt utilizate în întreaga sa activitate; de la activități de urmărire, până la colectarea unei baze de informații pe care să le împărtășească cu fanii echipei. Aceste noi capabilități oferite de OCI vor contribui la îmbunătățirea avantajului competitiv al echipei.
Formula 1 este adesea descris ca fiind un sport bazat pe date; echipele se concentrează asupra analizelor și detaliilor minuscule care le-ar putea oferi un avantaj competitiv pe pistă. Acest parteneriat, între două companii de tehnologie de ultimă generație, va consta în optimizarea și creșterea utilizării datelor pentru a îmbunătății performanțele mașinii de la Red Bull. Colaborarea este prezentată sub forma unui plan de acțiune pe mai mulți ani, atât pentru operațiunile de inginerie, cât și pentru cele din afara pistei, valorificând capacitățile extinse de inteligență artificială și învățare automată oferite de Oracle Cloud Infrastructure.
Directorul echipei Red Bull Racing Honda, Christian Horner, a declarat: „Acesta este un parteneriat extrem de semnificativ pentru Red Bull Racing Honda. Oracle este o companie masivă care a fost în fruntea inovației tehnice de mai bine de patru decenii. Fiind unul dintre cele mai recunoscute și de încredere nume din industrie în gestionarea bazelor de date și cloud computing, Oracle furnizează capacități majore, inovație și expertiză pentru multe dintre cele mai mari și mai de succes companii din lume. Posibilitatea de a avea access la cunoștințele și expertiza Oracle reprezintă un pas major pentru echipa noastră. Acest parteneriat va optimiza operațiunile din multiple departamente ale afacerii, de la dezvoltarea unor mecanisme majore de interacțiune cu fanii și construirea brandului, până la furnizarea de noi resurse bogate în cadrul echipei, inclusiv în cadrul departamentelor de inginerie și proiectare.”
Red Bull Racing Honda are nevoie de o platformă de infrastructură cloud cu cele mai înalte niveluri de performanță, scalabilitate și securitate. Oracle Cloud Infrastructure oferă capabilități unice care permit echipei Red Bull să își extindă utilizarea științei datelor și a analizei, venind astfel în întâmpinarea lucrărilor în creștere și diversificate întreprinse pe Campusul Tehnologic Red Bull.
„O alianță perfectă între două companii care împărtășesc pasiunea pentru design, performanță și câștig”, a spus Ariel Kelman, director de marketing, Oracle. „În existența sa relativ tânără, Red Bull Racing a câștigat mai multe campionate de Formula 1 la Driver’s Championships și Constructor’s Championships, tocmai pentru că și-a depășit constant limitele. Oracle este dedicat colaborării cu Red Bull Racing Honda pentru a descoperi și a crea tehnologii și proiecte ce îi vor permite să depășească așteptările și să stabilească noi standarde în Formula 1.”
Red Bull este, de asemenea, cunoscut în cercurile de Formula 1 ca fiind implicat în interacțiunea cu fanii săi, producând conținut excepțional și oportunități de implicare pentru aceștia. Parteneriatul va valorifica portofoliul vast oferit de Oracle, printre care aplicația Customer Experience (CX), incluzând platforma de date pentru clienți Oracle Unity, Oracle CrowdTwist Loyalty and Engagement și Oracle Responsys Campaign Management pentru a oferi fanilor acces ușor la statistici și valori, astfel încât să se poată simți mai aproape de acțiunea de pe pistă. Împreună, cele două companii speră să le ofere fanilor cea mai bună experiență posibilă, furnizând statistici mai extinse și oportunități de implicare în timpul curselor din weekend și deschizând porțile de la F1 pentru noii fani din întreaga lume.
Oliver Hughes, director de marketing al Red Bull Racing, a adăugat: „Suntem bucuroși că aducem un partener important, precum Oracle în Formula 1, și pentru că dorim să ne depășim limitele în tot ceea ce facem, găsirea partenerului ideal în această călătorie era absolut crucială. Stratificarea expertizei Oracle CX Marketing Cloud cu creativitatea și fanii Red Bull Racing Honda va deschide următorul capitol din evoluția călătoriei noastre și, sperăm, va oferi ceva unic și special pentru fanii noștri. Din punct de vedere tehnologic, echipa noastră de ingineri abia așteaptă să pună mâna pe gama de instrumente pe care Oracle o oferă pentru a ne consolida echipele de științe de date și AI.”